Nails and Nailpolish

Op Facebook kan ik de grootste lol hebben door deze ecards. De teksten die erop staan maken me eigenlijk altijd wel aan het lachen. Nu ben ik eens gaan zoeken naar deze ecards die met nagellak te maken hebben en ik vond leuke dingen!


Ik heb ontzettend flauwe humor eigenlijk... Hou van britse humor, hoe droger en flauwer hoe beter.
Deze ecards passen precies in mijn straatje. Er zit ook eentje bij van Rotten ecards en die zijn wat groffer.
Enjoy!













Sommigen zijn ook zo herkenbaar, heerlijk! Hope you enjoyed!

PS: Woensdag 6 februari 2012 sluit de winactie van Wahira Beauty Webshop, dus als je nog mee wilt doen, klik HIER.


13 reacties:

  1. Haha leuk zijn ze! Mijn mobiel corrigeerd man echt naar mani als ik m op engels toetsenbord heb staan haha!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha die zijn altijd erg leuk x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja deze kaarten zijn echt heel leuk (en stiekem ook zo herkenbaar!).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha - so many goo laughs - thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind ze altijd zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, die zijn echt grapping, en zo waar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha er zitten zeker leuke tussen!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****