Nail colour combi- Purple Ados & Essence

Het wordt steeds moeilijk een lak te vinden die echt nog bijzonder is en die je ogen doet stralen als je 'm ziet. Ze zijn er zeker, maar als je een kast vol nagellak hebt dan wordt het een uitdaging. Als je gaat combineren kun je ook leuke resultaten krijgen. En zo heb ik deze twee gecombineerd...


De prachtige kleur van Ados ben je vast nog niet vergeten. Ik was best verbaasd over hoe lang de lak bleef zitten! Wilde er eigenlijk wel wat mee doen, iets aparts. Dus heb ik een topcoat van Essence erover heen gelakt en dat gaf ook een leuk resultaat!
Dit is de lak voordat ik de topcoat van Essence erover lakte:


En hier het resultaat!





Dit geeft net even een leuke sparkle aan de lak! Het is een aparte kleur geworden, love it! De topcoat behoort tot de paarse duolakken van Essence die naar mijn weten nog steeds verkocht worden, maar er straks uit gaan.
Wat vind jij van deze combinatie?



19 reacties:

  1. Wauw prachtige combinatie!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh this is so beautiful - they work great together...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. They made a gorgeous combo!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. They do, didn't expect this result!

      Verwijderen
  4. persoonlijk vind het resultaat niet zo maar het basis kleurtje is wel erg mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het eindresultaat erg mooi. De basislak vind ik een beetje saai, maar met de topper erop dan is tie echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grappig hoe de meningen verschillen hier, leuk om te lezen!

      Verwijderen
  6. Wat een leuke combinatie, ik vind de topper erg mooi!
    Ook mooie nagels heb je zeg :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He deze hebben samen een prachtig resultaat zeg !!!!
    I love it. !!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja he? Had ik niet gedacht, maar maakt het wel bijzonder.

      Verwijderen
  8. Wauw wat een gave combinatie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf! Mooie combi!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****