Inspired by: Grey Leaf Nail Art

Wat is Robin Moses toch een fantastische kunstenares! Voordat ik zelf aan nail arts deed zoals ik nu doe bekeek ik haar filmpjes en foto's met bewondering. En tot op de dag van vandaag inspireert ze me!
Ze is grappig, ze heeft talent en ze geeft al haar geheimen bloot. Na het zien van een van haar filmpjes moest ik gewoon mijn spullen tevoorschijn halen en aan de gang gaan.


Op de achtergrond op deze foto zie je mijn potjes acrylverf. Gekocht bij de Action en nog steeds erg blij mee. Ze worden wel wat dikker, vooral de zwarte verf, die is al meerdere malen gebruikt. Maar met wat water erbij is het weer als nieuw.
Ik heb een glitter striper gebruikt van het merk Janet, Mint Candy Apple van Essie, Moulin Rouge van Max (Action merk, wie kent het niet), een kwastje van het merk Fraulein en dus verf van de Action.
Dit is het geworden!





Wat was dit leuk om te maken! Heb helemaal de nail art kriebel weer te pakken (comes and goes). Heb een aantal dingen besteld online om te gaan oefenen op anderen en op popsticks. Nail arts bij mezelf maken vind ik vrij makkelijk maar als ik het bij een ander moet doen word het niet zoals ik wil, waarschijnlijk omdat ik me er te onzeker door voel. Oefenen dus! Je hebt vast van Robin Moses gehoord, zo niet, kijk dan aub op YouTube en bekijk wat van haar kunst. Ook jij zal geïnspireerd raken!


20 reacties:

  1. Leuke combinatie met al die kleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw mooie nail art zeg!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie nailart, heel gedetailleerd!
    Ik kende haar nog niet, maar ga eens even op youtube zoeken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw zeg, echt een supermooie nail art!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke nailart! Leuk zo gedaan met deze kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This looks absolutely amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw, echt prachtig gedaan! dit vind ik de mooiste tot nu toe! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Héél erg gaaf en knap ook! Zou willen dat ik dat bij mezelf kan maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gedaan! Leuk dat je verschillende kleuren achtergrond gebruikt. Robin Moses heeft me ook al verschillende keren geïnspireerd. Haar werk is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi gedaan zeg! Echt knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig gedaan zeg en leuke kleuren combinatie !!!
    Doe zo verder

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ja, kan me voorstellen dat deze heel leuk was om te maken, ziet er echt fantastisch uit!! Word je iedere keer toch helemaal vrolijk van wanneer je naar je nagels kijkt;-)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****