Inspired by: Asian flower -Nail Art-

Laatst schreef ik ook al over deze fantastische vrouw, Robin Moses. Heb je al wat filmjes gezien op YouTube? Als je van nail art houdt laat haar je dan inspireren. Ook deze is Robin Moses geïnspireerd.
Zij houdt van detail, net als ik.


Hoe heb ik deze nail art gemaakt? Als eerst heb ik wat pigmenten gemengd. Essence had pigmenten in de aanbieding en wist niet zo goed wat ik er mee moest. Om er nagellak van te maken had ik eerst in het hoofd, maar nee, toch maar niet. Als oogschaduw zijn ze me te fel van kleur en heb al een paar mooie paletten.

De basislak was al aangebracht en dat is de zwarte lak met gouden shimmer van Safari. Daarna heb ik foil lijm aangebracht op de nagel om het pigment poeder te laten plakken. Je brengt de lijm aan, laat het drogen en daarna breng je pigment aan op de nagel met een kwastje. Dat ziet er zo uit:


Ik zou eerst bijna de nail art zo laten, vind dit er ook wel bijzonder uit zien! Hou er wel rekening mee dat als je gaat topcoaten dat de pigment dan veranderd, het 'breekt' en dat zul je zien bij het eindresultaat.

Met acrylverf heb ik zwarte lijnen aangebracht op de nagel, als takjes. Naast de zwarte lijnen heb ik met verf roze en blauwe blaadjes geverfd. Ik had nog veel meer willen doen met folie en weet ik wat, maar vond 'm zo wel af!





Ik ben erg blij met het resultaat en dat ik nu wat meer aan het nail arten ben buiten mijn comfort-zone. Ga me zeker nog meer laten inspireren door Robin Moses!
Als het op ringen aankomt ook, onderstaande ringen heb ik zelf gemaakt. Wat vind jij van mijn ringen?



Zoals ik al eerder schreef, ik ben werkeloos en hoewel ik genoeg dingen te doen heb en druk aan het zoeken ben, vind ik het heerlijk mijn zo creatief te kunnen uiten. Wat vind jij van mijn nail art?


12 reacties:

  1. Oh wat mooi! Die ringen zijn ook echt prachtig!
    Ik denk dat ze ook heel mooi zullen zijn met
    pastel kleurtjes, dat is iets meer my cup of tea :)
    Kusjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie nailart weer! De ringen zijn ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, erg mooi gedaan! Zowel de ringen als je nagels!
    Robin Moses is inderdaad een geweldig artiest

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een mooie nailart, en goede kleurencombi!
    En die ringen zijn ook erg gaaf zeg :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook echt fan van Robin Moses, haar nailarts zijn echt magisch. Maar nu ben ik ook fan van jou! Haha grapje ik was al fan hoor. Xd en oooh wat heb je dit toch weer mooi gemaakt! Echte plaatjes! En die ringen echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat mooi! Je hebt het echt weer goed gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi zeg! Alleen jammer dat die pigmenten niet mooi op zijn plek bleven zitten, vond ze er toch wel heel mooi opzitten op de bovenste foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. weeral eens prachtig gedaan !!!!
    En wow die ringen super zeg !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi gedaan weer!
    Hij ziet er echt prachtig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, this design is sooo beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****