Golden Rose swatch No. 223

Zoals eerder heeft mijn lieve zus Esther weer wat lakjes uit Turkije meegenomen. Het is al even geleden dat ze er is geweest, maar tis nu bijna traditie dat we nagellak voor elkaar meenemen. Ik heb een matte lak gekregen en voor de rest lakjes met creamy finish en een aantal met zilveren shimmer. Nu laat ik je de grijze zien, ik hou van grijs, ook omdat het een mooie basis is om een (wat subtiele) nail art op te maken.


De kleur vind ik erg mooi en als je goed kijkt dus zie je een hele subtiele shimmer er door heen wat een mooie glans geeft. Wel is de lak waterig, erg waterig. Ik had dan ook 3 lagen nodig om 'm dekkend te krijgen en een dikke laag kun je moeilijk aanbrengen, het loopt zo van je nagel af.

De eerste foto is 1 laag, 2e foto is 2 lagen en de rest is 3 lagen. Kijk mee naar dit grijze pareltje!










Het is zeker wel de 3e laag waard; de glans is echt prachtig en de lak voelt aan als zijde. Het is een lief kleurtje! Wat vind jij van deze grijze Golden Rose?





13 reacties:

  1. leuke kleur! Wel jammer dat die drie laagjes nodig heeft, maar de glans is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet echt een kleur voor mij, maar toch ook wel mooi! Wel jammer dat er drie laagjes nodig zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kleurtje en 3 laagjes is echt wel nodig zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It's a pretty grey - but more than 2 coats, and I loose interest LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met drie laagjes ziet hij er erg mooi uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie lak. Vorige zomer bracht ik ook een lak van golden rose mee van Turkije.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie lak en een kleurtje voor mij hahaha
    Super mooie glans ook !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I don't mind 3 coats and the color looks nice! :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****