Blue and Pink -Nail Art-

Ik ben werkeloos. Om maar met de deur in huis te vallen! Wil graag aan het werk en wat leuks vinden waar ik m'n geld kan verdienen. Tegelijkertijd geeft deze vrije tijd mij de tijd om me te richten op wat ik het allerliefste doe, met nagels bezig zijn. Lakken, nail arts, noem maar op. Zit achter YouTube inspiratie op te doen, heb meer tijd andere en nieuwe blogs te lezen en probeer nieuwe technieken. Een "gewoon" lakje zonder print dat lukt me niet meer ;-) En nu ook weer een nail art, love it!


Dit is niet een "Inspired By" omdat dit niet iets is wat ik tegenkwam bij Robin Moses maar zo in mij opkwam naar aanleiding van een heleboel nail art foto's! Mijn nagels waren erg lang geworden en ik was bang dat ze zouden scheuren, dus heb ik ze kort gevijlt. Wel wennen....

De blauwe lak is van OPI, I Have a Herring Problem, heb een paar glitterlakjes met een sponsje gemengd en over de helft van mijn nagels gesponst. Daarna ben ik verder gegaan met acrylverf. Ik heb inmiddels nieuwe gekocht van het merk Amsterdam; vele malen beter dan de acrylverf van de Action.
Ben je nieuwsgierig? Kijk maar mee naar het eindresultaat!





Ik ben best blij met het resultaat! Het blauwe staat mooi bij het roze, wat het tot een lieve nail art maakt. Wat vind jij van deze nail art?



14 reacties:

  1. Wauw, wat een mooie nail-art weer! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en originele nailart! Het doet mij denken aan een soort vlammen, daar lijkt het erg op. Leuk gedaan :-)
    Dat zijn leuke dingen om te doen als je thuis zit, hoop dat je snel een leuke baan vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad, lijkt op vlammen! Hoop ook dat ik snel werk vind!

      Verwijderen
  3. Leuke nailart! Balen dat je werkloos bent maar hopelijk kom je snel iets nieuws tegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi! Ja Robin Moses die maakt echt zulke mooie dingen he! Ik vind jouw creatie ook super gaaf geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oehhhh, nice. Hopelijk vind je gauw weer een nieuwe baan! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf gemaakt weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful design! Blue and pink are my favourite colors :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****