WINACTIE: Win een nail art pakket! (gesloten!)

Zoals jullie vast weten was ik 10 januari jarig. Ik ben die dag 31 jaar geworden! Verjaardag vieren is niet echt mijn ding, ik word er stressig van en ben kapot als het voorbij is. Dit jaar was ook druk maar heb het in 2en verdeeld en dan alsnog met een kleine groep. Ben zeker niet vergeten en dat heeft me goed gedaan! Altijd fijn als mensen aan je denken, vooral op zo'n dag en als je dan allemaal kaartjes en cadeautjes krijgt geeft dat een warm gevoel. En ondanks het even geleden is, toch reden voor nog een feestje, right??




Sandra van Wahira Beauty Webshop kwam met het idee voor een leuke winactie omtrent mijn verjaardag en dus mag ik dit nail art pakket weggeven! Feestje op NailTalk, alweer!
Er zitten zoveel leuke dingen in waarmee je hele gave nail arts kunt maken, zie onderstaande foto.

Wat moet je hiervoor doen?

* Like dit artikel op Bloglovin' en laat me weten hoeveelste 'liker' jij bent
* Like de Facebookpagina van Wahira Beauty Webshop
* Laat in een comment het volgende achter:  
1) je emailadres (comments zonder vermelding emailadres doen automatisch niet mee) en
2) vertel waarom jij dit pakket zo graag wilt winnen.



This is it! Volg deze stappen en wie weet win jij dit nail art pakket wel! De winactie loopt t/m woensdag 6 Februari en ik zal de winnaar een email sturen.En hou van je nail art, nagellak en make up? Neem dan even een kijkje in de Wahira webshop, je zult er zulke leuke dingen tegenkomen voor leuke prijsjes!

Succes allemaal!




35 reacties:

  1. wendy (babysmurf95@hotmail.com)09:36

    ten eerste: Nog van harte gefeliciteerd.. wat een te gekke actie :).. via wahira ben ik op je blog terecht gekomen dus die volg ik al op fb :) dit pakket is erg handig in (mijn op te starten) salonnetje :P.. ook als ik mn eigen b-day nagels wil gaan maken (duurt nog even mja).. hoeveelste liker ik was weet ik niet.. dit is niet te zien (of ik was de eerste :P)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuke aktie!! Ben nieuw hier, heb geen id of ik t bericht nu heb geliked?! Hoeveelste weet ik dus ook niet hahaha kan je wel alsnog van <3-te feliciteren met je verjaardag!! Wahira kende ik al via fb, bestelling was dan ook zo geplaatst ;) zou graag winnen omdat ik..jaa, van mooie nagels houdt!! Stripers, glitters, stickers probeer alles gewoon voor de lol, bij mezelf en bij vriendinnen.. dus dit knutselpakketje zou niet misstaan tussen mijn andere potjes!! Mijn e-mailadres is cilleby@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het bericht kun je pas 'liken' als je een account hebt bij Bloglovin'. Aldaar kun je op een hartje klikken bij het artikel en 'm zo 'liken'.

      Verwijderen
  3. Wat een superleuke winactie! Gefeliciteerd nog!
    Ik heb op dit blog gekomen via wahira, en volg deze ook al een hele tijd op facebook!
    Ik heb dit blog geliked op bloglovin en was als ik het goed heb de 110e volger, en de 2e liker van het bericht hihi.
    Als ik dit pakket zou winnen zou ik die superleukespullen kunnen gebruiken voor kinderfeestjes! en natuurlijk mijn eigen nagels een feestlook geven
    Mijn mailadres zet ik liever niet zo opbenbaar op het internet, en heb ik dus gemaild naar de mail van dit blog.

    Duimen duimen duimen dat ik een kansje heb hihi

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi hoi

    ik ben liker nummer 5 op de blog! Hele toffe actie trouwens. De pagina van Wahira was ik al liker van en nu van jullie ook!! Ziet er allemaal erg mooi en verleidelijk uit hihi. Ik zou dit pakket heel graag willen winnen omdat ik bezig ben mijn eigen nagelsalonnetje te starten. Voor het zetten van nagels heb ik dus al erg veel spullen maar voor nail art nog niet. En ik vind dat dus wel het leukst om te doen. Dus dit pakket zou super van pas komen om me eens lekker uit te leven op mijn eigen nagels en natuurlijk die van mijn klanten ;) Mijn emailadres is mika26@hotmail.com
    DUIM DUIM DUIM
    en s6 voor iedereen!!

    Groetjes Ramona

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte Gefeliciteerd met je verjaardag! Een te gekke winactie :-)

    Ik wist niet dat je bloglovin had, dus ik heb dit artikel geliked als 7e en gelijk de blog gaan volgen :-). Verder heb ik Wahira Beauty Webshop geliked op facebook.

    Mijn e-mailadres is sandrabreeuwsma@gmail.com

    Waarom ik dit nail art pakketje zo graag zou willen winnen? Ik ben dol op nail art, ik ben er het liefst elke dag mee bezig wanneer ik weer thuis kom. Echter heb ik nog niet zo veel differentiatie in mij nail art spulletjes. Het lijkt mij leuk om mijn nail art wereldje te verbreden met onder andere de mooie striping tape en de stickers in dit pakketje. Deze kan ik mooi aanvullen met de andere mooie spulletjes :-)

    Succes iedereen.

    Liefs Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoihoihoi!

    Als eerste nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag natuurlijk. Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad! Wat tof dat je nu een winactie doet. Ik volg je op bloglovin' en ben de 8e liker van je artikel. Ik heb de facebookpagina ook geliked, kleine moeite. Ik doe dus graag mee aan je winactie. Ik vind dat er een heel leuk pakket is samengesteld! Om eerlijk te zijn doe ik bijna nooit aan nailart, terwijl ik het erg leuk vind. Ik heb trouwens wel altijd nagellak op hoor, verschillende kleurtjes. Maar echt nailart? Nee dat doe ik niet. Ik heb daar ook niet de spullen voor. Mocht ik dit pakket winnen, zou ik er wel echt heel blij mee zijn. Ik zou zeker weten meteen aan de slag gaan en beginnen met 'knutselen' aan me nagels, haha. Ben wel erg benieuwd wat er uit zal komen dan.. aangezien ik dat dus echt nog nooooit heb gedaan. Ik heb altijd zoiets van dat het allemaal zo moeilijk is of dat ik bang ben dat ik straks van allerlei spullen ervoor koop en ik er niks van bak. Ik zou het super tof vinden om toch eens creatief bezig te zijn met mijn nagels! Als ik dit zou winnen, dan gebeurt dat wel. Een erg leuke winactie! Ik zal ook eens een kijkje nemen in die webshop (:

    Mijn emailadres: ieszabella@gmail.com (Ja, met de s & z)

    Liefs,
    Isabella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Had ik je al gefeliciteerd? Anders alsnog gefeliciteerd! Ik doe graag mee met de winactie! Ik zou graag willen winnen omdat ik binnenkort op kamers ga en ik daardoor een beetje op mijn budget moet letten. Dit is dus een leuke kans om mijn nail art stash nog iets aan te vullen! Ik volgde je al op bloglovin, heb dit artikel geliked en heb de facebookpagina van Wahira ook geliked. Mijn email adres is Arlettaaa.smile@gmail.com.
    Aan alle andere meiden ook succes gewenst ;D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog van harte gefeliciteerd. Ik was de 10e liker van de Bloglovin (toevallig, want jij was de 10e jarig ;-). Ik wil dit leuke setje winnen, omdat ik het belangrijk vind dat mijn nagels er goed uit zien (ik ben directiesecretaresse dus je nagels staan heel centraal in mijn werk). Ik heb vaak verschillende kleurtjes op mijn nagels dus een paar nieuwe lakjes zijn altijd welkom.

    Groeten, Tessa
    E. noordroge@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow Miriam, wat een super leuke giveaway! Eerst en vooral gelukkige verjaardag. Ik hoop dat je ervan hebt kunnen genieten. Ik doe heel graag mee met de winactie omdat ik de spulletjes die je mag weggeven al heel lang graag wil hebben: dottingtool, stripingtape, safari lak enz. Die actie is super gewoon. Ik heb het artikel op bloglovin geliked en was nr. 11. Mijn e-mailadres is weeklynails@gmail.com. Bedankt alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh leuke winactie! Natuurlijk doe ik mee :)

    Ik zou dit pakket erg graag winnen omdat ik echt gek ben op nail art, maar echt nog een aantal spulletjes mis zoals steentjes en stickertjes. Dit pakket zou dus erg welkom zijn :)

    Ik volg je op bloglovin en was de 12de liker. Ik volg ook wahira op FB en mijn email is misslanghaar@hotmail.com

    Succes aan iedereen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben nummer 14.

    Het is duidelijk dat ik eigenlijk mijn e-mailadres moet achterlaten, maar in het kader van de privacy doe ik dat toch liever niet.

    Dit pakket wil ik graag winnen omdat ik graag creatief bezig ben. Ik pas mijn nagels graag aan aan mijn outfits, maar ook andere mensen voorzie ik regelmatig van leuke kleurtjes met aanvullingen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Begrijp ik, je mag me ook mailen, dan heb ik je emailadres ook. Verder moet ik nog van je weten hoeveelste liker je bent en of je de facebookpagina van Wahira heb geliked anders kun je niet mee doen helaas.

      Verwijderen
  12. Leuk pakket!
    Ik volg je ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Anoniem21:29

    ik volg je en ik ben de 15de liker op blog lovin. Ik wil het pakket winnen omdat ik eind februarie mijn mbo diploma kan ophalen. en met dit pakket kan ik ook een feestje maken op mijn nagels. Mijn email is mandydeboer@live.nl !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey! Ik heb alles gedaan om kans te maken (: ik was de 16e liker! :D
    Ik vind het echt een leuke actie en toen ik de foto zag wwas ik meteen verliefd..
    De reden waarom ik meedoe en dit superleuk is is: ik ben al een poosje erg ziek en mag en kan dus veel doen, maar het geluk is,, ik mag wel nagels lakken! Dat doe ik dus ook.. Ik heb alleen niet heel veel nageldingen en mag ook nuet naar de winkel want dan kom ik buiten.
    Toen ik dit zag dacht ik: woow dat is slim! Zo hoef ik zonder naar buiten te gaan maar heb ik wel leuke spulletjes!! :D
    Ik hoop heel erg dat ik win! Ik ga duimen!
    Liefs, Rafaël.
    Mijn email is rafaelvandehoef@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldige actie! ik zou het heel graag winnen zodat het voor het einde van de maand binnen is en ik een geweldige nail art kan maken voor mijn opa zijn 90e verjaardag. gevolgd met alle weekenden van maart met nog meer verjaardagen! Ik ben nog niet zo heel lang bezig en zou dit een geweldige aanvulling vinden voor mijn nog kleine collectie. mijn e-mailadres is een beetje heel erg oud: kiss_lovertje_nienie@hotmail.com
    Ben hier echt niet trots op XD

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. was trouwens de 18e liker op bloglovin

      Verwijderen
  16. Anoniem19:59

    nog gefeliciteerdd!! ik heb deze blog geliked en Wahira Beauty Webshop had ik al geliked (en volg ik al op twitter) superleuke blog!!! overzichtelijk vind ik :) je verloot de dingen die ik al heeeeel lang zoek maar iedereen gun ik het iedereen maakt kans :)
    nu nog hopen op dit superleuke pakket!!!
    mijn e-mail is liekevanstrien1998@hotmail.com
    xx lieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Anoniem20:01

      ik was de 17de liker vor als je dat wilde weten

      Verwijderen
  17. Allereerst, nog gefeliciteerd!

    Maar wat een super pakket! Er zit echt zo veel in, van alles wat! Naar zo'n dotting tool ben ik al heel lang op zoek, maar ik kon er nooit een vinden voor een goede prijs, maar nu dus wel!
    Op bloglovin was ik de 20e liker :)
    Mijn email is a.veneman@waerdenborch.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Anoniem20:26

    Allereerst nog van harte gefeliciteerd!
    Super leuke actie zeker voor mijn nagellak verslaving hahah. Krijg alleen een blanco scherm als ik op de link van bloglovin klik om daar te liken en te kijken de hoeveelste liker ik ben. Enig idee hoe ik dat kan oplossen want wil super graag meedoen met deze actie.
    hamtarofriends@online.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben beetje nagellak verslaafd (lees beetje erg)
    En wie niet waagt, wie niet wint! ik maak graag kans. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Anoniem20:40

    hoi
    van harte gefeliciteerd alvast,dat je zelf ook maar heel veel leuke hebbedingentjuhs mag krijgen en een superdag.
    ik ben de 21ste die op like heeft geklikt, een leuk pakketje is altijd leuk mee genomen.
    wahira volg ik al een tijdje ,wat leuk dat jullie dit samen doen, tis een geweldige online shop,je word er erg hebberig van als je gaat kijken lol.
    en sandra staat altijd voor je klaar.
    ik zet liever ook mijn adres niet op internet zodat het voor iedereen te zien is.
    heel veel s6 allemaal
    groetjes nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Anoniem21:44

    Hey!
    Nog gefeliciteerd! Hopelijk had je een fijne verjaardag.
    Ik heb Wahira al geliked op facebook, maar heb jammer genoeg geen bloglovin. Ik weet niet of ik dan nog mee kan doen? Maar dan zeg ik nu gewoon: I LIKE! :)
    Mijn emailadres is: Nail_Pics@hotmail.com.
    En ik wil graag winnen omdat ik superveel van nagels lakken hou, en die spulletjes ontbreken nog. Daarmee kan ik nog meer leuke dingen maken.
    Kusjes @Nail_Pics

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo,

    Ten eerste nog van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad.

    Ik heb de facebookpagina geliked (al een tijdje geleden, ik ben Ramona van Londen).
    De link naar bloglovin werkt niet..

    Email adres: ramona171098@hotmail.com
    Ik zou willen winnen omdat: Ik hou van nagellak, heb inmiddels een collectie van 70 lakjes maar toch ontbreken er nog pigmenten en stickers. Ik hou van experimenteren met nagellak, en als ik mijn stash uit kan breiden kan ik dat natuurlijk nog meer doen! Daarnaast zijn het ook leuke voorwerpen die je weggeeft en ik hoop dat ik een kans maak!

    Groetjes, Ramona van Londen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. WAUW! Wat een leuke winactie!
    Ik doe mee!
    Wat heb ik gedaan?
    Ik volg jou via bloglovin (en ik was de 23e liker)-Ik heb de Facebookpagina van Wahira Beauty geliked!

    Mijn e-mailadres: spinhie@fulladsl.be

    Waarom?
    Ik heb nog niet veel nail-art spulletjes en ik zou wel wat kunnen gebruiken!
    Over een weekje komen mijn vriendinnen en het zou wel leuk zijn als we met de spulletjes een leuk nagellak dagje kunnen houden.
    Het zou geweldig zijn!
    Mijn vriendinnen kennen nog niet zo veel over nail-art dus ik zou dan een "Nagelverzorging en nail-art"-workshop voor mijn vriendinnen kunnen doen!
    Lijkt me leuk!!

    Veel succes met het uitkiezen van de winnares!

    Liefs, Dzinh xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ben dol op nagellak en ben ook veel aan het experimenteren met nagellak.
    corrievk@msn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Neetu Mohan20:58

    Ik ben nummer 24 likes
    Ik wil je namens mij alsnog feliciteren,ik ben zelf ook 31,pf ik weet hoe het voelt.Hihi
    Hou veel van nailart etc,daarom wil ik winnen.
    Ik volg jou op twitter,facebook,bloglovin
    neetumohan1981@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. miranda boerman21:15

    Als ik op de link klik van bloglovin staat erop there are no post from this week. Helaas kan ik niet liken. Maar wil dolgraag mee doen.
    Mkboerman@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik zou dit graag willen winnen voor mijn nagelstyling!
    Ps: bloglovin staat leeg?

    mevrouwbaan@gmail.com !

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik doe mee!!
    Ik volg je op bloglovin en heb geliked.
    Ik volg de webshop op facebook!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ling22:24

    Wat leuke actie! Ik ben zot op nagellak dus dit moet ik gewoon hebben.
    linglchoy1@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Anoniem22:28

    Ten eerste: Nog van harte gefeliciteerd! Ookal is het alweer een maandje geleden haha. Wat een leuke idee van deze winactie!
    ik heb de facebook pagina geliked, maar op bloglovin kan ik niks vinden: er staat no post from this week.. ik heb je wel gefollowd op bloglovin, ik hoop dat dat wel meetelt!
    En ik zou dit pakket zoooo graag willen winnen omdat ik echt bijna elke dag bezig ben met het lakken van mijn nagels. Daar doe ik dan ook vaak leuke nail art bij, daarom zou ik het echt super vinden om dit te winnen zodat ik mijn nagels nog mooier kan maken!! En Precies alles wat in dit pakket zit heb ik nog niet (de dotting tool, striping tape, glitters, steentjes en stickers). Dus het zou echt zo gaaf zijn als ik dat ook kan gebruiken bij mijn nail art!

    Deze reactie is een beetje laat, ik zag je reactie pas net op facebook, vandaar. Ik hoop heeel graag dat ik toch nog een kans maak!
    xx, Elja Bos Eljabos123@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo allemaal!
    Begrijp dat de link naar Bloglovin' niet werkt. Vandaar de reacties dat er niet geliked kan worden. Maar je kunt een artikel ook liken zonder deze link en iedereen die met Bloglovin' werkt weet dat ook. Er ontbreken aardig wat emailadressen helaas! Straks zal ik de winnaar bekend maken!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****