Swatch Pink H&M set

Een paar weken geleden liet ik je op NailTalk zien dat ik een setje nagellak bij de H&M had besteld met verschillende kleurtjes lak en een matte topcoat. De matte topcoat heb ik nog niet gebruikt en dat meer met het idee dat ik de kleurtjes zoals ze nu zijn met de subtiele shimmer erg mooi vind! Dit keer is de roze aan de beurt. Lastig kleurtje om op de foto te krijgen en helemaal in dit jaargetijde!


De eerste foto is 1 laag van dit candy kleurtje. Die kon ik nog met daglicht op de foto zetten, het eindresultaat niet helaas. Ondanks de flits komt de kleur toch wel aardig over geloof ik!






Roze vind ik leuk, maar heb er nooit zoveel mee gehad als het op nagellak aankomt. Maar mijn smaak veranderd zo af en toe, vind koraal kleurtjes ook erg mooi. En dit kleurtje...jammie! Zacht, lief en er zit een mooie gouden shimmer in. Toppertje van H&M!

En nu een vraag aan jou... Dit flesje van H&M is erg klein. Er zit niet veel in en wil eigenlijk wel een grotere hebben! Weet jij een dupe van dit kleurtje? Hoor het graag!!




11 reacties:

  1. lief als jou!
    leuk meid stat je goed

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi lakje, die gouden shimmer past heel goed bij dat roze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleurtje!
    Ik heb geen idee welke dupe je hiervan hebt, misschien eens bij Catrice kijken? Die hebben veel roze en nude kleuren op het moment :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi! leuk voor de lente ook :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dupe van dit kleurtje lastig, zal er eens over nadenken.
    Het is wel een mooie kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleur! staat ook goed bij je huidskleurtje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw das idd een heel mooie kleur, beetje unieke kleur roze vind ik !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie zachte kleur. Ik ken geen dupe van dit kleur.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****