Pinky H&M Nail Art

Begin December ben ik een weekje in Londen geweest. Mijn streven is elk jaar mijn vrienden daar op te zoeken en dit jaar lukte dat met mijn budget. Als je alleen een ticket moet betalen scheelt dat enorm en via Easyjet ook zo gepiept. Voordat ik erheen ging wilde ik wat flitsend op mijn nagels, iets wat op zou vallen. Niet perse qua kleur maar qua design. En dat is denk ik wel gelukt, heb vele leuke reacties gehad.


Welke lakken heb ik hiervoor gebruikt; 3 stripers van het merk Janet die je bij de OP=OP Shop kunt kopen. Uiteraard de roze lak van H&M, Trophy Wife van Essie en als topcoat Super Nova van NYC.
Kijk je mee?





Was erg blij met het resultaat! Met pijn in mijn hart verwijderd na een aantal dagen daar. Ook in Londen kon ik het niet laten te shoppen en ben thuis gekomen met vrij veel nagellak van allerlei merken. Ook twee oogschaduw paletten van het merk MUA, parfum van Philosophy en nog wat kleding gekocht. Heerlijke week! Hoop dit jaar weer te gaan. By the way: NailTalk bestaat een jaar, doe jij al mee met mijn winactie? Klik hier!

Ben jij wel eens in Londen geweest?



26 reacties:

  1. Mooi! En wat vonden je vrienden in Londen van je mani?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ze vonden het prachtig?

      Verwijderen
  2. Mooie nail art! :) ik kan dat echt niet haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowie, dat is pas een nail art zeg! Mooi gedaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so beautiful, well pained :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you so much, big compliment from you!

      Verwijderen
  5. Wauwie, wat een mooie nail art!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie nailart, erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een gaaf resultaat!
    Hij is echt heel mooi geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige nailart! Kan er uren naar kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief, dank je wel Angelique!

      Verwijderen
  9. Wauw, mooie nailart zeg! Knap gedaan! X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow! this manicure is beautiful!
    Have a fabulous weekend!
    LA By Diana Live Magazine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. love your blog :)
    i'm your newest follower, check my blog and follow if you like it :***
    Ana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you, will check your blog as well!

      Verwijderen
  12. This looks very beautiful! Great job!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow dat heb je mooi gedaan meid !!
    Prachtige kleuren ook.
    Neen nog nooit Londen gezien...
    Is het daar mooi ?
    Liefs en knuffel

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****