Pieces - Dark Coral swatch

Pieces kan zulke leuke dingetjes hebben! Sjaals, handschoenen, tassen, leggings maar ook nagellak. En zo af en toe loop ik even bij Pieces naar binnen en spiek ik op de toonbank of er ook nieuwe kleurtjes bij gekomen. Bij de laatste keer spieken zag ik een kleurtje dat heet Dark Coral. Lief en leuk!



Dark Coral is een erg lief en zacht kleurtje. Onlangs in Londen heb ik ook een coral kleurtje gekocht en ze lijken wel erg op elkaar, maar vooruit :-)
Pieces heeft wel kleine dunne kwastjes wat eventjes wennen was. Maar ook dit lakt prima. Ook de dekking is goed en hij is, met een goede topcoat van Herome, wel 4, bijna 5 dagen echt perfect blijven zitten.





Mooi zomers kleurtje, al trek ik mij daar weinig van aan. Ook in de winter of herfst loop ik hier mee, lekker vrolijk toch, in die donkere dagen? Over de donkere dagen gesproken, word steeds lastiger foto's te maken nu het zo kort licht is. Ik maak ze dus nu wel eens op een andere plek, zoals te zien is op de foto's hierboven. Dit was een grijze dag en dan is het raam wel een optie soms. Hoe los jij dit op? En wat vind jij van dit Pieces lakje?


21 reacties:

  1. Zeker een mooi kleurtje, ik zou hier in de zomer en winter ook mee lopen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kleurtje! Erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het zelfde probleem met foto's maken. Zelf heb ik ook nog niet echt een oplossing gevonden.. Meestal trotseer ik de kou gewoon en ga ik buiten fotograferen want hier binnen is het praktisch onmogelijk geworden.

    En wat een mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Precies! Overdag vind ik het soms nog wel gaan met foto's maken maar het hoeft maar 'n beetje te gaan schemeren en 't word al lastiger!

      Verwijderen
  5. wat een lekker zomers kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kleurtje! Na het zien van het potje had ik wel verwacht dat hij wat lichter zou zijn, maar eerlijk is eerlijk op je nagels ziet hij er veel mooier uit dan in het potje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw prachtig kleurtje!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kleurtje! Ik ga toch altijd echt even naar buiten voor mijn nail art foto's. In de veranda wil het ook wel eens lukken als het zonnetje schijnt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nog een best gave kleur! wist wel dat ze lakjes hadden maar niet dat ze zo mooi zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik loop ook met zomerse lakjes rond, ik word er vrolijk van :D
    heel mooi kleur, past helemaal bij mij! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kleur nagellak! Ik krijg meteen weer zin in de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****