New Year en Christmas -Nail Art-

Welcome back! Heb een Xmas break gehad en heb er van genoten! Maar heb niet stil gezeten, heb onder andere de winactie (doe jij al mee? Klik hier) opgezet, artikelen geschreven en nail arts gemaakt. En daarnaast natuurlijk een heerlijke kerst beleefd en een gezellig Oud en Nieuw. Oh, en nog de beste wensen!


Ik heb de feestdagen eigenlijk in 1 nail art gestopt! Vind het wel feestelijke nagels met wat Oud & Nieuw vuurwerk en natuurlijk kon de kerstboom niet ontbreken.
Welke lakken ik heb gebruikt? Mijn favoriete witte Safari lak, een witte lak en grijze lak van Catrice, een holo lak van Kleancolor en een zilveren striper.




Met een beetje fantasie zijn de glitters van de Kleancolor holo, die ik over het grijs heen heb gelakt, piepkleine sneeuwvlokjes. Sparkly! Wat vind jij van deze nail art?

Als je nog niet meedoet met mijn WINACTIE, wil je een kansje wagen?



12 reacties:

****Comments with URL's will be removed! ****