*** NailTalk is vandaag 1 jaar geworden! *** WINACTIE!

Hoera! NailTalk is vandaag 1 jaar geworden! En gister ben ik 31 jaar geworden. Veel te vieren in een aantal dagen! Vorig jaar heb ik, een dag na mijn verjaardag, besloten om eindelijk een hobby tot leven te brengen.
Toen ik begon met mijn blog had ik niet gedacht hier zoveel plezier aan te beleven. Het heeft me gemotiveerd om mijn hobby uit te blijven oefenen, hoe druk ik het ook had zo nu en dan. Er kan veel gebeuren in een jaar en het jaar 2012 was een jaar van veel verandering. Dankzij mijn trouwe volgers en leuke reacties kreeg ik steeds meer zelfvertrouwen om door te gaan met waar ik mee bezig was. Dus bij deze bedankt!!
En om jullie te bedanken gooi ik een winactie online met dingetjes die ik de afgelopen maanden bij elkaar heb gekocht en gespaard. Doe je ook mee?


Wat leuk dat je mee doet! Wat zit er in het pakket?

- Verschillende vellen nagelstickers
- 4 stappen polish vijl
- W7 ligloss perzik
- Handmasker van Botanical Choice
- Gezichtsmasker van Botanical Choice
- W7 lak
- Doosje met nagel versiering
- SnowJam eye pencil van Essence
- Miss Sporty Nail Patch
- 2 glitter stripers van Janet
- Het beloofde H&M setje nagellak met 5 kleuren lak


Zowel Nederland als Belgie kan meedoen! Wat moet je hiervoor doen?

- Volg NailTalk via Bloglovin', klik HIER
- Like deze post op Bloglovin'
- Laat een reactie achter waarin je mij laat weten dat je mee doet en VERMELD JE EMAILADRES.
(reacties waarin het emailadres niet wordt vermeld doen automatisch niet mee.)

De winactie is geldig t/m 15 februari 2013 en op die dag of in dat weekend zal de winnares bekend worden gemaakt. Ik zal een email sturen naar de gelukkige en het op mijn blog vermelden.


68 reacties:

  1. I'm sure what the occasion is - but it looks like a 1 year blogiversay - and in thant case: CONGRATULAAATIIIONSSSSS :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heeeeey dubbel gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha dank je wel! Doe je ook mee?

      Verwijderen
    2. hihi ja ik doe mee! email: nailartaddiction @ gmail . com

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd!
    Ik doe graag mee: weeklynails@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat al een jaar! wow ok!
    Van harte met dit ook schat en ook jou verjaardag !
    Kus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je verjaardag en die van je blog! :-)

    Ik ga een kansje wagen, ben steeds meer met nail art bezig de laatste tijd en dit setje zou goed van pas komen ^^

    Ik volg je en like het bericht op bloglovin.

    Je kan me bereiken op misslanghaar@hotmail.com

    Succes iedereen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Leuk dat je een kansje komt wagen!

      Verwijderen
  6. Gefeliciteerd met je verjaardag en met je blog!!!! Mag je maar nog lang door gaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Mariska! Doe je ook mee??

      Verwijderen
  7. gefeliciteerd.! wat leuk, ik doe mee.
    xxx_barbie_love@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en met het 1 jarig bestaan van NailTalk. Wat een leuke winactie. Ik doe graag mee. Ik volgde je reeds op bloglovin en heb het bericht geliked. Bij deze nog even mijn mail: delphinedewulf92@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je mee doet Delphine en bedankt voor de felicitaties!

      Verwijderen
  9. Jippie!! Een win actie! :-) Van harte met je blog! (gister je birthday al gevierd :P ) Dat je nog maar heel wat jaren mag bloggen! Big kiss van je sis! estherdruif@hotmail.com xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yooo sista :-) Dank je wel! Big kiss terug!

      Verwijderen
  10. Gefeliciteerd! je hebt een hoop te vieren :) Ik doe graag mee met de winactie, leuk :) Ik volg je op bloglovin en heb deze post geliked, mijn emailadres is: fijebootsma@live.nl
    Ben benieuwd!
    xoxo fije

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Fije, leuk dat je mee doet!

      Verwijderen
  11. Gefeliciteerd! Wat een leuke winactie, en wat een mooie prijzen, ik doe zeker mee!
    Ik volgde je al en was de zevende liker van het bericht :-)
    Mijn e-mail adres is: blackbirdnails@gmail.com
    Iedereen heel veel succes toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Merel, je doet mee:-)

      Verwijderen
  12. Mieke17:20

    Gefeliciteerd met je blogverjaardag en nog vele jaren! Groetjes, Mieke (mieke_deventer@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geliked en gefollow'd!

    Hardstikke gefeliciteerd met je eerste jaar! Moge er nog vele volgen, ik lees je posts altijd graag, ook al heb ik de afgelopen tijd niet meer zo actief gecomment.

    guilty.sins@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om te horen Nakaya! En leuk dat je meedoet!

      Verwijderen
  14. Gefeliciflapstaaaaart!! (: (:
    Woeeeehoee, ik doe mee met de winactie en ik volg +geliked via bloglovin! :-).
    Mij e-mailadres is faithlinn@msn.com

    Liefs,
    Britt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd en ook gelukkige verjaardag! Ik wist niet dat je jou blog gemaakt had na je verjaardag. Hoe je het ook verteld is inspirerend :)

    Ik ga meedoen met de winactie, Ik heb je blog gevolgd via bloglovin' en heb het daar ook gelike'd! Mijn mailadres: Cassandra.Demeester@gmail.com
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Na mijn verjaardag vond ik de moed, jaartje ouder en wijzer denk ik hahaha :-)

      Verwijderen
  16. Lise08:50

    Gefeliciteerd met je verjaardag en met de verjaardag van je blog!
    Ik zou graag meedoen aan de winactie. Ik volg je blog op bloglovin' en ik heb dit artikel geliked.
    M'n e-mailadres: liclst@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Rian10:14

    Gefeliciteerd met je prachtige blog! Het ziet er elke keer weer gelikt uit. De complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Rian, leuk om te horen :-)

      Verwijderen
  18. Gefeliciteerd <3
    Wat een prachtig pakket zeg! Ik hou van nail art, maar ik ben er niet super goed in. Misschien gaat dat met dit pakket veranderen :D
    Ik heb alles gedaan en mijn mail adres is: Charile@hotmail.nl Let op: .nl :)

    Liefs, Charile

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe zeker mee!
    Ik volg je via bloglovin en was de 15de!
    Ik hou absoluut van stijlvolle nagels en daarom zou ik dit pakketje zeer graag winnen!
    Ik heb al je vereisten voldaan!
    Hierbij mijn email: anythingyoumiss@hotmail.be
    Groetjes,
    Axelle

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super winactie!! Gefeliciteerd met je blogverjaardag ;)
    Ik hou gewoon enorm van mijn nagels lakken en nieuwe dingen uitproberen! <3

    Mijn mailadres: sofie.henderickx@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met het 1 jaar bestaan van je blog. En natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik doe ook graag mee met de winactie..
    Liefs Tamara
    tvangeemert@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd! Super leuke winacite!
    Ik doe zeker mee! roos.vanthournout@gmail.com
    xoxo Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dubbel gefeliciteerd!

    Ik wil graag winnen (volg je, like dit!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moet wel je emailadres hebben anders doe je helaas niet mee!

      Verwijderen
  24. Gefeliciteerd!! Je hebt een leuke blog, ik ben er zeker van dat ie zal blijven groeien! :)
    Ik doe zelf ook graag aan nailart dus ik waag m'n kans en doe mee! :)
    (anneliesheirman@hotmail.com)
    liefs, Annelies xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel :-) hoop het ook! Leuk dat je je kans komt wagen!

      Verwijderen
  25. Shanna11:35

    Gefeliciteerd met je verjaardag en het 1-jarige bestaan van je blog! Het lijkt me super om deze prijs te winnen! Dus yes ik doe mee!

    shannanas86@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Anoniem11:50

    Heyy gefeliciteerd met je verjaardag en blog!! Superleuke winactie!!! Ik zou zo graag willen winnen omdat ik gewoon geen nagelstickers heb :( en ze wel supergraag wil dus ik doe mee :) hier is mijn e-mail: liekevanstrien1998@hotmail.com
    Xx lieke

    Ps. Ik doe dit op ipod dus kan ik deze reactie niet plaatsen als google account dus ben ik nu anoniem sorry x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je geen stickers heb zit je hier goed :-) Leuk dat je meedoet Lieke!

      Verwijderen
  27. Gefeliciteerd!!
    & echt een super leuke actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd met je '1e verjaardag'! Ik doe graag mee met de winactie. Ik volg je op bloglovin en heb dit artikel geliked.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat is je emailadres??

      Verwijderen
    2. gaia.opdecam@gmail.com Ik dacht het automatisch doorgegeven werd.

      Verwijderen
  29. Cool! Ik doe mee :-)

    Maar niet voordat ik je gefeliciteerd heb! Hiep hiep hoeraaaa Gefelicieerd Miriam :-)

    Ik volgde je al op BL en ben je 26 liker!
    mijn mailadres is info@nailpolihheaven.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super leuk dat je meedoet Marielle! En bedankt voor de felicitaties!

      Verwijderen
  30. gefeliciteerd meid !!!
    Ik zou zeggen doe zo verder en ik volg je op je blog
    Ga ook men kansje wagen als beginnende styliste je weet nooit he...
    mijn mail is muisbart@gmail.com
    Veel succes verder
    Liefs Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Congrats on 1 year blogiversary! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd met je verjaardag en met je 1jarig bestaan van je blog! Ik vind je blog en vooral je creaties altijd erg mooi en origineel!
    Ik wil graag meedoen aan de winactie, ben zelf ook gek met nailarts en heb daar ook mijn blog over :-)
    Groetjes Mirjam (Mirjam121@Hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hai, Wat een leuke actie zeg. Ik doe graag mee.
    Complimenten voor je website. Ziet er goed uit en wat een kunstwerken maak jij van die nagels, TOP!
    Groetjes,
    Tamara
    precious_nl@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een superactie!
    Ik doe mee! Heb geliked op bloglovin.
    Leuke pakken heeft u in winactie zeg!
    Mijn mailadres heb ik gemaild naar u, omdat ik het niet zo prettig vind die zo op het internet te zetten :$
    Ik hoop dat dit ook goed is?
    nu duimen duimen duimen hihi
    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  35. leukkkk ik do eook mee!!
    jane19_19@hotmail.com
    ennuhhhh nog vele jaren dr bij he!!

    groetjes sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ramona15:28

    Nou dacht ik toch al meegedaan te hebben maar zie mn naam nergens staan. Dan hoop ik dat het nu wel goed komt haha
    Alsnog heel erg gefeliciteerd met de mijlpaal van 1 jaar en ga zo door
    Ik doe zeker mee met deze leuke winactie want alles wat met nagels/nailart te maken heeft werkt verslavend bij mij hihi
    Mijn emailadres is
    mika26@hotmail.com

    Liefs Ramona

    BeantwoordenVerwijderen
  37. heyy gefeliciteerdd!!! ik volgde je al op je blog dus heb ik maar snel je post geliked :D en natuurlijk doe ik mee want ik vind nagellakkken zo leukk vooral samen met een vriendin als ik win geef ik daarom ook wat dingen aan mijn vriendin <3
    veel plezier nog op je blog

    mijn e-mailadres is:
    liekevanstrien1998@hotmail.com
    en mijn twitter is:
    o0liekevs0o

    xx lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hooooi!

    Gefeliciteerd met je b-day!
    Wow wat een enorme pakket kunnen we winnen! Dat noem ik nou eens een winactie!
    'Hope its awesome as you are,and may all your birthday wishes came true!
    Ik doe mee;) Mijn emailadres: polet.mam@gmail.com

    Xx Mo Xx

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****