Nail art Duo- Duo Chrome

Wat is het ontzettend koud, een extra deken over mijn dekbed is geen overbodige luxe. Vooral als die koude wind op mijn raam staat! We hebben het nog steeds 'getroffen' met de sneeuw (woon in het noorden), op Twitter las ik van een heleboel mensen dat het daar flink sneeuwde en er een pak sneeuw ligt. Ligt er veel sneeuw bij jou?

Nog even ter herinnering, er loopt een winactie op NailTalk, doe jij al mee? Klik hier.

Deze nail art heb ik Duo-Duo Chrome genoemd. Ik heb met propjes vershoudfolie een duochrome lak van KleanColor (die ik overigens nog steeds niet heb geswatched!) gedept op de duochrome lak van Rimmel Royal Blue. (mocht je stap voor stap willen lezen hoe deze techniek te doen, klik dan HIER )
Op de foto lijken ze wat flets, maar in goed licht zie je allemaal verschillende kleuren door de twee duochrome lakken.


De duochrome van Kleancolor, de rechter lak op de foto, heeft voornamelijk roze in zich met een gouden gloed. Als een eerder heb ik die op mijn nagels gehad, maar vond de foto's niet waardig voor op mijn blog. Met deze lak die je alles; de strepen en alle oneffenheden en toendertijd waren mijn nagels in geen goede staat.

Hier het resultaat met de foil techniek;





Prachtige combinatie, dit kan ik nog wel eens proberen met een aantal duochromes van W7. Dit is een combinatie die ik zeker vaker ga gebruiken.

Wat vind jij van de nail art Duo-Duo Chrome?



17 reacties:

  1. Normaal ben ik niet zo van chrome maar deze is wel mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, ik vind het prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, dat is inderdaad een erg mooie combinatie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. That is totally cool - a great mix!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh dat is echt onwijs mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi effect met die vershoudfolie :-). Hier nog veel sneeuw omdat het maar blijft vriezen.
    Maar terug naar de nagels: mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super gaaf effect geeft het!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk effect! super gaaf :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi! Ga ik ook eens proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk gedaan, mooie combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi. Het blijft ook zn leuke techniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is een mooie combo zeg! slim om 2 duochromes voor een saran wrap te gebruiken ^^
    x

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****