La Femme Beauty No. 1211

Nog zo'n lekker budget merk, La Femme of ook wel La Femme Beauty. Mijn zus en ik waren in de stad en kwam bij het Kruidvat dit merk tegen bij de kassa. We hebben een aantal meegenomen en die avond heb ik mijn nagels gelakt met nummer 1211.


De lak bestaat uit enorm veel glitters van verschillende kleuren. De eerste laag gaf al een wauw effect! Het was wel even wennen, opvallend is het zeker. De tweede laag maakte het echt helemaal af.
En zoals het iedere gllitterlak, het was echt niet fijn deze te verwijderen! In het verleden heb ik wel elke nagel 'ingepakt' en dat verwijderde inderdaad alle glitter. Alleen heb ik niet de juiste remover in huis daarvoor denk ik, de dagen na het inpakken kwam ik erachter dat de nagel uitgedroogd was, de nagelriemen en huid daarom heen ook. Ben ik toch gevoelig voor denk ik, ondanks aceton of niet.

Nu de swatch!






Met zonlicht is deze lak nog meer opvallend! Elke glitter heeft een mooi effect, absoluut een bijzondere en mooie lak. Echt wat anders dan de meeste lakken die ik heb. De eerste foto heb ik zonder topcoat genomen en als het goed is kun je daarop goed elke glitter zien zitten.

Echt een knaller! Wat vind jij van deze La Femme glitterlak?


20 reacties:

  1. Wauw wat een mooie lak!
    Haha dat verwijderen van de lak blijft altijd zn drama... de juiste remedie heb ik nog niet gevonden ;) Maar de glitterlakken zijn vaak zo ontzettend mooi dat ze te mooi zijn om te laten staan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Precies, het zijn eyecatchers!

      Verwijderen
  2. Wauw wat een mooie lak! ik heb hem toen in mn handen gehad en weer teruggezet omdat ik nooit paars draag. Als ik dit dan zo zie.. Heb ik Spijt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een ontzettend mooi lakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een mooi lakje, zeker met die glitters!
    Dit merk hebben ze ook bij de "Big Bazaar", en daar hebben ze veel verschillende kleuren die ik nog nooit gekocht heb omdat de vrij cheap overkomen. Maar als ik deze kleur zie begin ik toch een beetje enthousiast te worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een werkje maar ze zijn erg mooi!

      Verwijderen
  5. Wauw, die is echt mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig lakje! Mooie nagels heb je ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw wat een prachtige nagellak! echt super :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi lakje! Die is me helemaal niet opgevallen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo in het potje wist ik ook niet dat ie zo mooi zo zijn!

      Verwijderen
  9. Zeer mooie lak!! Leuk dat dit nog een budgetmerk is ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi! Ja dat verwijderen van glitterlakken blijft een drama. na het inpakken en verwijderen kun je het beste je handen (lees nagelriemen) heel goed invetten, en dit laten intrekken. Dat scheelt een hoop.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou wel wat zijn om het uitdrogen te voorkomen! Ga ik eens proberen, bedankt voor de tip!

      Verwijderen
  12. Rian10:44

    Heel erg mooi, I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gaaf kleurtje is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb hem ook, maar nog niet gedragen! Wat een prachtige lak zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****