Fingerprint -Nail Art-

Yes! Ben weer eens aan het stempelen geweest! En toch voor de gouden lak gekozen. De vorige keer dat ik de gouden stempellak gebruikte bij het stempelen was ik minder blij met het resultaat; de lak is vrij waterig en dus niet heel dekkend. Maar bij de nail art maakte dit niet uit gelukkig.


Zoals je ziet heb ik de roze lak van het H&M setje gebruikt. Echt een prachtige kleur! Via Facebook heb ik een prijs gewonnen bij Nailways en ik kreeg onder andere twee stempelplaatjes, leuke verrassing! Bedankt, Nailways! Vergeet niet een kijkje te nemen in de webshop van Nailways, ze hebben deze maand leuke acties in verband met 2 jarig bestaan, gefeliciteerd!

Op een van de stempelplaatjes zat dit design en wist meteen dat ik daar een nail art mee wilde maken. Zoals ik al eerder schreef is foto's maken in de winter wel eens een uitdaging maar doe mijn best! So here it is!





Vind roze en goud altijd wel een mooie combinatie, past goed bij elkaar. Wat vind jij van mijn fingerprint?

PS: Doe jij al mee met mijn winactie? NailTalk bestaat 2 jaar en geeft een pakket weg! Klik HIER)

PS2: Vandaag kwam ik een super leuke winactie tegen op YourDailyIntake.com. Je kunt met een paar stappen meedoen om een super leuke agenda en "benodigheden" te winnen! Doe je ook mee?




22 reacties:

  1. heel mooi gelakt! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het heel mooi gedaan, vooral de laatste foto laat het mooi zien! :D
    Vervolgens zag ik ook nog eens dat je een linkje hebt geplaatst naar mijn winactie, leuk! ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Vind je winactie erg leuk, erg origineel ook! Leuk dat je komt kijken op NailTalk!

      Verwijderen
    2. Ik kijk af en toe stiekem bij je hoor, ben een lurkertje zo nu en dan ;)

      Verwijderen
    3. Dat ken ik, ben ook wel een lurkertje haha! Leuk toch?

      Verwijderen
  3. wat creatief, erg leuk!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke nail art! love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Rian14:48

    Heel mooi, knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi gedaan! Het lijkt wel een soort fingerprint op je nagel, erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****