ADOS No. 518 Swatch

Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik ben blij met de dooi! Vond de sneeuw op zich niet zo erg maar die koude, snijdende wind vind ik niks. Van mij mag het zonnetje er wel weer vaker bijkomen!
Heb afgelopen weekend lekker kunnen shoppen en als cadeautje van mijn vriend, zomaar, een mooie OPI lak en een lak van Herome. Swatches volgen nog! Ook heb ik twee mooie enkellaarsjes gescoord bij Manfield, zitten als gegoten. Jij een leuk weekend gehad?

Mijn nieuwsgierigheid is wel weer gewekt door de Ados lakken. Ik hoop er binnenkort nog wat van te kunnen kopen! Prima lakken dames, dekking is goed, kleuren zijn mooi.
Deze prachtige herfstkleur is diep van kleur en makkelijk te lakken!


Ik heb je eerder een Ados lak laten zien, ook zo'n kleur alleen dan donkerder. Vind deze nog net iets mooier, hier komt de echte "plum" kleur goed tot uiting.





Ja dit is echt wel een favo lak in mijn "plum" kleuren reeks! Wat vind jij van deze kleur? En zou jij dit dragen? De Ados lak is verkrijgbaar bij Wahira Beauty Webshop.

Zie dat ik de 100 volgers ben gepasseerd op Bloglovin'! Erg blij mee! Heb ook een winactie lopen en benieuwd of ik dit aantal ook blijf behouden. Mocht ik ze behouden, dan geef ik wat leuks weg!



13 reacties:

  1. Prachtig kleurtje! Kende dit merk helemaal niet, leuk om over te lezen:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Juicy color! I like Ados nail polishes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een super kleur zeg en ik zou het dragen hoor...
    Ken dit merk niet maar vindt het super om alles te lezen en te bewonderen bij jou.
    Een fijne dag gewenst
    Liefs Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben ook erg blij met de dooi! mooie kleur :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hij is mooi! en aparte kleur =D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, mooi kleurtje! Ik mag voor mn werk geen nagellak meer dragen, dus laat de winactie even aan me voorbij gaan.
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kleur! ik heb toevallig ook zo'n kleurtje op! alleen iets lichter

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****