W7 - 88 Metallic Mars

Ik heb al een aantal lakken van W7 waaronder ook een aantal duochrome. Vind het een geweldige uitvinding! En W7 heeft echte speciale lakken, wat ik niet meteen had verwacht van toch een goedkoop merk dat hier waar ik woon te koop is bij de OP=OP shop.


Ik kan niet goed kiezen tussen de foto's die ik heb gemaakt! De lak is zo veelzijdig, met de verschillende kleuren die je ziet als je je vingers beweegt. Roze met goud en een ontzettend mooie glans. Hij voelt ook zijdezacht aan! Dus ik heb besloten om alle foto's maar te plaatsen... :-) Kijk maar mee!








Wauw, ik vind 'm echt prachtig. Helaas ben ik te snel onder de warme douche gestapt met mijn nog ietwat natte nagels. Er misten veegjes af en zaten deukjes in. Jammer! Volgende keer beter.



12 reacties:

  1. dinsdag mijn eerste W7 lakjes gekocht en ben er zó blij mee! ik ga er zeker meer kopen en deze ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zijn die duochrome planeten lakjes hè ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That's a very interesting duochrome...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een ontzettend mooie nagellak, echt een kleurtje voor mij dit! :)
    x fije

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Ga binnenkort maar even naar de op=op!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een prachtige kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze heb ik zelf ook en hij is inderdaad erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, prachtig lakje zeg! Heel mooi met al die verschillende kleurtjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen

****GELIEVE NIET TE SPAMMEN... Reacties met urls er in worden verwijderd. ***