Trophy Dots Nail art

Al eerder hebben jullie Trophy Wife van Essie voorbij zien komen (klik hier). Een lekker felle, metallic achtige kleur. Onlangs heb ik die weer gedragen en daar een  nail art op gemaakt, met zoals de naam al zegt, stipjes! Ben gek op Essie, alleen jammer dat het vrij prijzig is. De Etos hier bij mij in de buurt verkoopt ze en de DA ook.


Vind het eindresultaat wel classy geworden! Ik heb voor de stipjes een lak van Kleancolor gebruikt en voor de stip in de midden de matte Steal My Heart van Catrice.





Vind het echt een mooie kleur, springt van mijn scherm af. Wat vind jij van deze Trophy Doths nail art?


12 reacties:

  1. nice hon, but ok tjat one you know it!
    kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een prachtige nailart weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Maar trophy wife is sowieso mooi!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind 'm goed gelukt, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is sooo pretty, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. pretty!! vind stipjes sowieso altijd extra leuk staan ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk gedaan!!!! Ik vind het een zeer mooie combinatie voor met de feestdagen te kunnen dragen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke nailart heb je gemaakt!
    Vooral die blauwe kleur is echt fantastisch.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****