Nail art Softcolour

Goh, ik ben er maar druk mee, met al die foto's uit te zoeken die ik helemaal vergeten ben. Het jammere er van is dat ik niet altijd met zekerheid meer kan zeggen welke lakken ik heb gebruikt! Het tabblad My Stash is niet helemaal geupdate en mijn nagellak collectie dus nog met veel meer uitgebreid. Lastig om zoveel lakken te onthouden welke ik heb gebruikt. Excuus wederom, maar wilde toch deze nail art met jullie delen!


De kleuren heb ik vrij neutraal gehouden. En het design vrij simpel! Benieuwd naar wat ik heb gemaakt?





Ik kan je dus niet meer vertellen welke lakken ik heb gebruikt. Prober nu zoveel mogelijk foto's te maken na het maken van een nail art van de potjes die ik gebruikt heb, zo weet ik altijd welke lakken er aan te pas zijn gekomen. Wat vind jij van deze nail art?



14 reacties:

  1. hij is mooi gelukt zeg, die kleuren zijn erg mooi gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat mooi gedaan! wat toevallig ook dat je dan ook naar londen gaat, lijkt me super leuk om je tegen te komen :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toevallig he? Leuk!! Tis zo'n mooie stad! Ben benieuwd naar je shoplog!

      Verwijderen
  3. Erg mooi en subtiel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit! Ik schrijf meestal de gebruikte lakken op! Ik heb ook het gen van vergeten wat ik gebruikt heb :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is prachtig, een subtiele tekening maar echt wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie nail art apart design!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi! Leuke herfst kleuren heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****