Christmas Break, 2013 winactie!

Hallo lieve volgers!
Het is bijna kerst en bijna oud&nieuw. Wat is dit jaar voorbij gevlogen zeg! Het was een zeer bewogen jaar voor me, met veel veranderingen, drukte maar ook vooral veel goede dingen.



Wat vind jij van kerst? Als je iets over kerst leest of ziet gaat het altijd om vrolijkheid, cadeautjes en samenzijn. Eigenlijk word er niet gesproken over de mensen die alleen zijn, die alleen deze feestdagen doorbrengen. Of misschien niet alleen en met familie en zich toch ontzettend alleen voelen. De feestdagen zijn niet altijd voor iedereen even leuk. Het kunnen confronterende dagen zijn.
De dagen voor kerst heb ik meestal het gevoel dat het een verplichting is. Het verplichte samenzijn en dan vaak ook een hele dag. Daar kijk ik nooit naar uit om heel eerlijk te zijn! Maar als ik er eenmaal ben en zie hoeveel moeite iedereen voor die speciale dag heeft gedaan dan heb ik het ook wel weer naar mijn zin. Het is denk ik maar net wat je er van maakt in dit geval, hoe je er naar kijkt!

Dan zie je de kerstboom staan, de cadeautjes eronder en meestal schrijven we gedichten die soms een traan opleveren maar vaak ook een big smile. In Londen heb ik wel wat ideetjes opgedaan wat betreft lekker kerst maaltijden, jammie! Hoop dus lekker wat dingetjes te maken waar we de dagen mee door gaan komen. Een kerstbrunch hebben we ook nog naar gekeken maar het is jammer dat het zo ontzettend duur is. Dus dat laten we voor een andere keer!

Wat zijn jouw plannen? Hoe vier jij kerst en hou je van het samenzijn? Een kerstboom heb ik niet in verband met mijn allerliefste Rico. In het verleden heeft ze erg veel plezier gehad in de kerstboom met haar toen nog kater-vriendje Dikkie. Heb wel kerstlichtjes voor het raam en wat versieringen in huis.

Gezien de drukte die deze dagen met zich meebrengen, neem ik een Christmas Break. Dat betekend dat ik dit jaar niet meer nieuwe dingen zal posten op NailTalk. Dat betekend een paar weekjes, het is al snel 2013. En ik blijf jou ook volgen; dat ik zelf even niks post wil niet zeggen dat ik het blog lezen ook laat liggen.

En volgend jaar januari ben ik terug! En hoe! Dan bestaat NailTalk 1 JAAR, en dat heb ik ook aan jou te danken. Zonder volgers en leuke comments ook geen blog, toch? Wil een winactie houden, misschien wel twee! Dus blijf me volgen en blijf NailTalk in de gaten houden, want 2013 word hopelijk weer een leuk jaar met jou als trouwe volger, veel nagellak en nail arts.

Dus voor nu, Happy Holidays! Veel plezier en tot 2013 op NailTalk!





10 reacties:

  1. Mieke15:09

    Wij hebben dit jaar ook geen kerstboom, ik heb een zilveren schaal vol met kerstballen met in het midden een kaarsje. Staat ook heel erg gezellig:) Je hebt gelijk, je moet er van maken wat je zelf wil. Ik ben er ook niet van ondersteboven om elke keer verplichtingen te hebben, maar ik sleep in ieder geval mijn lief mee zodat ik me op mijn gemak voel:) Iemand nog een idee voor een kerstdessert haha, deze moet ik verzorgen dit jaar....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Mieke!

      Zo'n schaal is zeker leuk! Lief mee is inderdaad een fijn idee, geldt voor mij hetzelfde. Kerstdessert weet ik zo niet, misschien kun je eens kijken op AH.nl? Die hebben een uitgebreide recepten database. Of smulweb?

      Verwijderen
  2. Mieke15:09

    En natuurlijk ook de beste wensen aan jou Miriam!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook de allerbeste wensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook de allerbeste wensen en tot 2013! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben dol op kerst! jij ook allerbeste wensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat verplichte samenzijn was er voor mij teveel aan toen ik nog met m"n ex was, daar werd Kerst en oud en nieuw 6x! gevierd. Bij mijn eigen familie werd het niet gevierd (kom uit een arm gezin) en eigenlijk ben ik blij dat mijn huidige vriend het ook niet viert. Liever af en toe eens iets gezelligs doen met familie dan enkel tijdens Kerst dagenlang rond een tafel moeten zitten.

    Maarre OT, tot volgend jaar! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij ook de allerbeste wensen!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****