ADOS No. 517 swatch

Zooo! I'm back! Ben weer terug na een heerlijke week Londen. Een week bij vrienden geweest die daar wonen, lekker geshopt, gegeten en gerelaxed. Natuurlijk kon ik niet thuis komen zonder nagellak en hoop jullie die gauw te laten zien. Nu NailTalk weer oppakken met een lak van Ados!

De eerste Ados lak was een lak met een zilveren glitter erdoor. Deze is creamy, donkerpaars en deed mij wel wat denken aan Plum van Kleancolor. Moet zeggen dat ik deze kleur iets mooier vind; de Kleancolor lak neigde meer naar rood in plaats van het diepe paarse wat ik had gedacht.


Wat een prachtige kleur! Ben er helemaal weg van. Mooi donker voor de donkere dagen die er al zijn en komen gaan. Ik hou stiekem zo van donkere nagellak...






Hij is zo intens van kleur en neigt niet naar rood, eerder naar zwart. Wederom goede kwaliteit, dun kwastje en bleef lang zitten. Ados is budget, maar doet zeker niet onder voor de wat duurdere Catrice.
Wat vind jij van deze kleur?



12 reacties:

****Comments with URL's will be removed! ****