Swatch Blue H&M set

Twee weken geleden kreeg ik een bericht van H&M, 25% korting op 1 aankoop. Meestal laat ik dat aan me voorbij gaan maar dit keer wilde ik toch even rondkijken of er misschien leuke nagellak for sale was...
En ik had geluk. Een leuk setje met 5 lakjes, waaronder 1 matte topcoat. Mijn oog viel meteen op de blauwe en die had ik al snel op mijn nagels...


Dit is de set die ik heb gekocht:


In alle kleuren zit een mooie shimmer verwerkt, helaas zie je dit niet zo goed op de foto.
De eerste, genaamd Blue (hoe kan het anders) heb ik geswatched en ziet er goed uit, kijk je mee?






De shimmer is erg mooi, jammer dat de zon niet scheen dan had ik een mooiere foto kunnen maken. Hij dekt in twee lagen alleen hij blijft niet heel lang zitten. De lak chipte bij mij niet, maar de bij mijn nagelraden kreeg ik snel slijtage. Maar het setje is dan ook 5,95!

En een leuk nieuwtje.... Binnenkort (januari) bestaat mijn blog 1 jaar en wil dat natuurlijk vieren. Ook zo'n zelfde setje ga ik weggeven dan!

Wat vind jij van deze blauwe H&M lak?



14 reacties:

  1. wat een mooi kleurtje, ben benieuwd naar de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben niet zo van de blauw eigenlijk, ben benieuwd naar de ander kleuren uit het setje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It's a beautiful, dusty blue...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet echt eens h&m lakjes kopen! Ik kom nooit in de aparte winkel waar ze het verkopen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook niet, maar online kom ik ze zo af en toe tegen!

      Verwijderen
  5. Reacties
    1. Zeker, dat zijn leuke prijsjes!

      Verwijderen
  6. Mooi kleurtje, heb dit setje ook, nog niet geprobeerd maar dit ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben benieuwd wat jij er van vind!

      Verwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****