Rimmel Metal Rush 60 Royal Blue

Ik was verrast toen ik zag dat Rimmel ook een aantal duochrome nagellak uitbracht! De swatches die ik voorbij zag komen gaf de doorslag dat ik 1 van deze ook wilde hebben.
De keus is gevallen op nummer 60, de Royal Blue. Prachtige lak van Rimmel!


Een nadeel van deze lak is dat hij erg waterig is. En bij de eerste keer lakken (dat is de eerste van de onderstaande foto's) zag ik al dat twee lagen waarschijnlijk niet genoeg was. Meestal heb ik dat geduld niet. En eigenlijk dit keer ook niet. Ik heb wel drie lagen aangebracht, niet echt heel lang gewacht totdat het droog was en toen nog kon ik de nagelranden zien bij bepaald licht. Toch vind ik de kleur erg mooi en heb 'm met plezier gedragen.






Resultaat is toch mooi geworden. Vind de kleuren erg mooi, alleen de dekking is dus slecht. Maar zal 'm zeker wel weer dragen, ik hou van duochrome!
Wat vind jij van Rimmel's Royal Blue?



18 reacties:

  1. wauw, het resultaat is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb hem ook, is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ah wow woman your getting me eary to my grave! super mooi!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat heb jij prachtig lange nagels! En de kleur mag er ook zeker wezen. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. erg mooi! maar wat jammer dat 'ie zo slecht dekt.

    x

    ps. wij hebben een winactie lopen, als je wil kun je meedoen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Apart effect geeft de nagellak, mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hij is ook echt apart, leuk lakje van Rimmel!

      Verwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****