Pixum Canvasfoto

Je hebt ze vast al eens voorbij zien komen, reclame voor Pixum.nl op andere blogs. Altijd leuk gevonden, zo'n canvasdoek en nu kreeg ik de kans van Pixum om ook een te bestellen! Wist in eerste instantie niet zo goed wat ik uit moest kiezen; een mooi plaatje met tekst, een foto... Uiteindelijk besloten om een foto van het beestje waar ik al jaren mee samen woon te gebruiken.


Pixum is een online fotoservice. Elf jaar geleden opgericht in Duitsland en ze zijn inmiddels al actief in heel Europa. Des te nieuwsgieriger was ik naar de kwaliteit toen ik dit las! Ze hebben een groot aanbod aan producten, van de traditionele foto afdrukken tot enorme xxl-posters en fotoboeken tot canvasfoto's.

Ben je benieuwd naar mijn creatie? Dit is het eindresultaat geworden!



De voor en achterkant van de canvasfoto. Hij is prachtig geworden! De kwalilteit is goed; de scherpte is perfect, de kleuren zijn  precies als op de foto die ik opgegeven heb. Toen ik 'm uit het pakket haalde zag ik wel dat hij iets bobbelig was; het doek was niet helemaal strak getrokken. Maar je krijgt houtjes bijgeleverd met een instructie die je op de aangewezen plek aanbrengt en je daardoor het doek strakker maakt.



Heel simpel dus! Ben er erg blij mee. Wil jij ook zo'n canvasfoto bestellen? Klik dan hier http://www.pixum.nl/kalender-maken.html . Neem ook een kijkje bij de andere producten, zoals de fotokalender, de fotoboeken en eventueel je fotowenskaarten voor de kerst op www.pixum.nl.



16 reacties:

  1. ahhhhw echt mooi <33

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awh wat een lieve foto :)
    Hij ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk! binnekort ook op onze blog hier een artikel over :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Pixum doet zijn best naamsbekendheid te krijgen!

      Verwijderen
  4. Leeeeuk! Ik heb een kalender besteld! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, mooi!

    Doe je mee met mijn winactie op http://goldenmustaches.blogspot.nl/2012/11/winactie-moustache-oorbellen.html ? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. aah, wat een mooie foto heb je gekozen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb zelf ook een foto op canvas van Pixum.nl en ik ben er erg tevreden over :)
    Leuke foto heb je uitgekozen, het ziet er echt mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw hij ziet er heel mooi uit!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****