Orange Palm Tree Nail art

Kun jij je mijn nail art genaamd Minty Palm Tree nog herinneren? (Kijk hier ) Weer heb ik zoiets gemaakt! Vond het zo leuk om te doen en het resultaat krijg ik veel reacties op uit mijn omgeving. Dit keer heb een oranje kleur gebruikt.




Ik heb hetzelfde design gebruikt door middel van een zilveren, glitter striper en een zwarte. Zoals je op de foto's kan zien was het weer triest en was het vrij donker in de kamer. Pas toen ik ze op mijn laptop zette zag ik hoe donker ze waren. Maar het design en kleur is gelukkig wel goed te zien!





Dit is zo'n design die ik nog met vele andere kleuren zou willen maken! Het is lekker vrolijk en makkelijk. Wat vind jij van deze nail art?



18 reacties:

  1. Natuurlijk ken ik Minty Palmtree nog, de naam heb ik verzonnen hihi. Ik moet zeggen dat ik deze kleurstelling ook helemaal super vind

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klopt, moest ook wel aan je denken bij het maken van deze :-)

      Verwijderen
  2. oh, ik vind 'm weer top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw dit is echt een super leuke nail art!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wil dit toch ook eens kunnen! Nicee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gave nailart! Leuke kleuren combinatie heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan, moet ook meer nailarts maken, ook voor mijn blog ghe ghe :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi, erg precies gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, erg mooi gedaan! x

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****