Nail art Matt My Steel

Van twee bijzondere lakken die jullie onlangs hebben gezien heb ik een nail art gemaakt, met een techniek die ik tegenkwam en wilde uitproberen. Kind kan de was doen!


De lichte lak is Steel My Soul en de donker paarse How I Matt Your Mother. De techniek die ik heb gebruikt is makkelijk, wat heb je nodig?

- nagellak
- remover
- wattenstaafjes
- magnetronfolie of vershoudfolie
- stukje papier

Mijn nagels waren al gelakt met How I Matt Your Mother. Ik heb een stukje vershoudfolie gepakt (doorzichtig spul) en heb daar een propje van gemaakt. Met het kwastje van Steel My Soul heb ik wat op het propje gesmeerd, dit even gedept op een papiertje om te kijken hoe de afdruk word en het overtollige weg te halen. Vervolgens dep je de folie met lak op je nagels. Zo vaak als je wilt!
De restanten die op je vingers terecht komen kun je verwijderen met wat remover en een wattenstaafje.
Dit is het resultaat!





Wat vind jij van deze techniek? Omdat ik het zo leuk vind, heb ik er nog twee gemaakt. Met verschillende kleuren uiteraard! Wat vind jij van mijn nail art Matt My Steel?



20 reacties:

  1. hey scchat
    leuk zeg!
    Toevallen zag ik een paar dage terug deze video
    https://www.youtube.com/watch?v=UlyWfeVx2Z0&list=UUT27sjmi4NEYRBIRf-fmgow&index=46&feature=plcp

    leuk om te zien dat jij het het gedaan!
    :D dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is niet helemaal hetzelfde! Het idee wel maar de techniek heb ik anders gedaan, heb dit filmpje ook eens gezien, dank je wel hon!

      Verwijderen
  2. ziet er echt leuk uit! origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superleuk idee.! kende die techniek nog niet. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er super leuk uit! ;) Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat een gaaf effect!!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een heel leuk effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf! Doet me echt denken aan metaal zo.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****