Nail art Golden Green

Al eerder heb ik je laten zien hoe de folie techniek werkt en hoe je de nagellak op die manier aanbrengt. Wil je nog eens stap voor stap lezen hoe ik dit heb gedaan? Kijk dan HIER.
Ook dit heb ik gedaan bij een lak van L'Oreal, Blue Reef en een goude lak van Miss Sporty.


Ik heb in totaal 2 "propjes" van de vershoudfolie gebruikt, voor elke nagel eentje. En af en toe een beetje anders verfrommelt zodat het patroon niet hetzelfde is of dat je stukken hebt die een groot stuk beslaan.
Dit is het resultaat geworden!





Ik vind de kleuren echt mooi bij elkaar passen; al had niet meteen gedacht aan groen en goud. Het maakt je mani meteen af en anders met zo'n laagje andere lak. Heb jij deze techniek al eens geprobeerd?

Wat vind jij van deze nail art Golden Green?



19 reacties:

  1. Zo leuk! Ik wil het ook graag een keer proberen maar 't komt er nooit van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke nailart! leuke combinatie inderdaad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, de kleuren staan ook zo mooi bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kleur en mooie combinatie! Ik heb de techniek nog niet geprobeerd maar ga dit wrs snel eens doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben benieuwd wat je creatie gaat worden!

      Verwijderen
  5. Wauwie! Mooi! :D Liefs, Svea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een bijzonder effect geeft dat zo. Mooie kleurencombinatie. Ik heb die gouden ook. Erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****