Matte Gradient Nail art

De laatste gradient die ik je liet zien, daar heb ik een nail art mee gemaakt. Een idee wat ik tegenkwam op internet ergens en me gelijk aansprak. Vind het idee zo leuk, zo makkelijk, al was ik er zelf nooit opgekomen.


Dit is het resultaat geworden. Het lijken wel traantjes!





Hoe ik dit heb gedaan? De gradient had ik gesealed met een glimmende topcoat. Nu daar overheen een matte doorzichtige topcoat gedaan van NYC. De glimmende topcoat pak je er ook weer bij en met een dottingtool maak je daarmee stipjes op je nagels. Wat vind jij van deze Matte Gradient?



17 reacties:

  1. It's a very interesting mani, looks great on you!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow ik vind je 'waterdruppels' echt super! Dat ga ik zeker een keer proberen! Echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grappig he? Ik ben benieuwd hoe jouw creatie gaat worden!

      Verwijderen
  3. wat een gaaf effect! erg mooi en precies gedaan :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw Miriam, dat heb je mooi gedaan! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. erg leuk. ik kende deze techniek nog niet.! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooo, I love mattified mani's this looks amwesome!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love the effect! Those glossy dots looks like little drops of the rain ;)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****