Gradient Nail art No.2

Dit is niet dezelfde gradient als in het vorige artikel... In mijn vorige artikel schreef ik over hoe ik foto's vergeet en die dus niet op NailTalk verschijnen. Denk nu alles wel weer wat op orde te hebben. Heb alles eens goed bekeken en ga artikelen maken van alles wat ik nog er op heb staan. Deze is vergelijkbaar met die van gister, alleen 1 kleur is anders.



Ik vermoed dat de paarse lak een van Essence is, een duo lak. De andere kleur kan ik zo niet plaatsen tussen al mijn potjes en kleurtjes...





Erg leuk om te maken deze gradients, ga het zeker weer doen. Vind het ook erg leuk om te zien wat voor kleuren goed bij elkaar passen. Ik heb met deze gradient nog iets anders gedaan, iets wat jullie binnenkort gaan zien!  Wat vind jij van deze gradient?





13 reacties:

  1. Wat is deze perfect en naadloos uitgevoerd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, wat een compliment! :-)

      Verwijderen
  2. Wauw, ik denk dat ik deze nog net iets mooier vind dan de andere die je afgelopen week plaatste!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook, deze kleuren zijn wat feller!

      Verwijderen
  3. Beautiful gradient! Great color combo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan weer:-) hou van deze kleuren:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh ook erg mooi! vooral de paarse kleur

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****