Gradient Nail art No.1

Ook alweer zo'n vergeten mapje op mijn laptop... Sinds een aantal weken heb ik een nieuwe laptop, waar ik erg blij mee ben! Een nieuwe Acer, die je niet aan hoeft te trappen, geen lawaai maakt alsof ie opstijgt, het gaat een stuk sneller. En bij het overzetten van foto's kwam ik weer een mapje tegen waarvan ik dacht: Ohw ja!




Dat gebeurd me steeds vaker. Ik maak van elke mani, nail art of wat het mag zijn foto's. Op een gegeven moment stapelt zich dat op denk ik.. Maar gelukkig vind ik ze weer.
Deze gradient is best donker qua kleuren, lekker zo in de herfst!





Moet ook eerlijk bekennen dat ik niet precies meer weet welke kleuren ik heb gebruikt. Ik vermoed een paarse duo lak van Essence en een lak van L'Oreal.  Wat vind jij van deze gradient?



17 reacties:

  1. It's really subtle and nice for this time of year...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. It is, love the colours for this time of year!

      Verwijderen
  2. Rian14:02

    Echt prachtig!!! Wauw, I like it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is echt supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er mooi uit!
    Hij past inderdaad goed bij de herfst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleuren combinatie, past bij de herfst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw wat mooi! erg goed voor de winter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf gedaan! Mooie kleuren combinatie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Past perfect bij dit weer, mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gewooon WWOW!!! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****