Catrice 400 Blue Cara Ciao

Ik heb toch iets met blauw... Als ik meerdere lakken bij elkaar zie staan dan valt mijn oog toch vaak op blauw. Soms ook groen maar met blauw heb ik echt wat. En deze kreeg ik van mijn vriend kado, zomaar!
Het is een fel blauwe kleur genaamd Blue Cara Ciao, leuke naam heeft Catrice weer verzonnen.


Hij spat van mijn scherm af! Het is een mooie felle kleur die aardig lang blijft zitten. Ook deze van Catrice heeft een breed kwastje.

1 laak nagellak




Ja, zeker wennen aan zo'n felle kleur maar hij is leuk! Heb er ook nog een nail art op gemaakt, die laat ik je gauw zien. Wat vind jij van Catrice haar Blue Cara Ciao?



17 reacties:

  1. It's a gorgeous color - but a really bad stainer, even with base coat...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. You're right! I had some blue staining on my nails for days...!

      Verwijderen
  2. wat een super gaaf kleurtje blauw! deze is me nog niet opgevallen tussen de catrice lakjes, moet je na gaan hoe goed ik naar het schap kijk haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb deze dus ook gekregen, daarvoor nooit in het schap zien staan!

      Verwijderen
  3. ik heb niet veel met blauw, maar het is wel een fantastische kleur!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kleurtje! Lijkt me leuk met de kerst als je er witte sterren op maakt

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****