ADOS No. 529 swatch

Heb jij wel eens van Ados gehoord? Ik had er nog nooit van gehoord. Maar ben wel altijd op zoek naar wat budget nagellak en dit kwam ik toevallig tegen bij Wahira Beauty Webshop. Je weet inmiddels vast dat ik daar vaker afneem en nu is er een ander merk in de collectie gekomen genaamd Ados.
Budget en dus was ik nieuwsgierig wat de kwaliteit zou zijn!


Het is een aparte kleur lak, het is compleet wat anders dan ik in huis heb! De zilver glitter erdoor geeft dat extra effect, waarvan ik benieuwd was hoe dat er op mijn nagels uit zou zien.

1 laag





Deze lak is makkelijk aan te brengen. Ados lakken hebben dunne kwastjes, is van goede kwaliteit en bleef vrij lang zitten. Voor deze prijs zeker een leuke en goede lak! Kijk voor meer kleurtjes eens op www.wahirabeautywebshop.nl.



15 reacties:

  1. Ken het merk niet maar het is wel een mooie kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is nog mooier als ik dacht! Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Verrassende lak he? Wist eerst ook niet zo goed wat ik ervan moest verwachten!

      Verwijderen
  3. wat mooi! en ook al in 1 laag :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tha's a very gorgeous purple!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik vind het een erg mooie kleur. Ik smelt al gauw zodra er ook maar een shimmer in zit, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw wat een prachtige kleur paars!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. It looks so pretty on you! I have a few Ados nail polishes and I like them all :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooi, heb een blauwe van dit merk maar nog nooit opgehad

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****