Nail art Party Jeans

Van mijn zus kreeg ik twee leuke Golden Rose lakken die ze uit Turkije heeft meegenomen. Een grijze, creamy lak en een andere "confetti" topcoat, met ronde glittertjes en strookjes. En in wat voor licht je de topcoat bekijkt, elke keer zie je een andere kleur!




Hip Queens Wear Blue Jeans is de naam van blauwe Catrice lak. Wel een van mijn favo's ondank hij mij toen een klein beetje tegenviel omdat de shimmer die er in zit niet zichtbaar is op de nagels tenzij je er mee in de zon staat of fel licht. Maar dat bederft de pret niet, want de donkerblauwe kleur vind ik prachtig.

Op de ringvinger heb ik een lichtblauwe kleur van de Etos gedaan, maar dat is eigenlijk nauwelijks zichtbaar!
Daarover heen de topcoat van Golden Rose.






En? Ik vind het een heerlijk, vrolijke combi! Zo'n topcoat kun je natuurlijk op elke kleur wel dragen.
Wat vind jij van deze Golden Rose topcoat?



18 reacties:

  1. Ik vind hem echt iets extra's geven aan je nagellak. Zoals jij al zegt ; je kan hem over elke kleur dragen! Dat is zeker een pluspunt :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Absoluut en hij is zo vrolijk :-)

      Verwijderen
  2. die topcoat is heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave combinatie! Ik had heel veel van dat soort confetti lakjes toen ik klein was haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het er leuk uitzien, ook aardig van je zus dat ze dit voor je meenam =]!

    xx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Meteen wordt het super leuk met zo'n mooie topper!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. It's a super layering - love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moooi! Ik vind de combi geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Feestelijk! Ik heb die Catrice ook, mooi kleurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Carry14:48

    Mooie combi. En grappig dat je in de nagellak ziet dat je er foto's van neemt!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****