Kleancolor 94 Holo Chrome

Na wat zoeken kwam ik op een site terecht die vele Kleancolor lakken hebben. Ik heb daar al een aantal van, vele met glitters. En toen ik de swatches zag van de holo lakken moest ik die gewoon hebben! Hij is betoverend kan ik alvast verklappen...

Een glitterbom, zo zou het het willen noemen. Was erg benieuwd naar de dekking van de lak en in hoeverre deze holografisch zou zijn. Ik heb een holo lak van Golden Rose en die is ook erg mooi. Maar gezien de swatches die ik had gezien denk ik dat deze wel een topper is...


Dit is met 1 laag van de lak. Hier kun je heel goed de hoeveelheid aan glitter zien!





Je blijft er naar kijken, naar de verschillende kleuren die je ziet glitteren! Prachtige lak van Kleancolor, zeker een aanrader. Wat vind jij van Holo Chrome?


22 reacties:

  1. Waar heb je deze gekocht? Op welke site? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW! Was mijn eerste reactie, wat een prachtige lak! Me wants<3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige lak! Ik moet ook maar eens een keer lakken van dit merk proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Super mooie kleur! Zelfs met één laag is de kleur eigenlijk al heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het flesje verklapte het al dat deze er gewoon super zou uitzien, en dat is ook zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw wat mooi! echt eeen gaaf lakje :)
    x fije

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hou van deze lakjes! Ze zijn idd erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig nagellakje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OMG, deze wil ik echt hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw de holo glitters zijn echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****