Essence- 111 English Rose

Weer een lakje uit de nieuwe collectie van Essence. Ik heb er twee meegenomen, I love Bad Boys en deze, English Rose. Beide prachtige, leuke lakjes! De potjes zijn vernieuwd en er zijn een aantal nieuwe kleuren bijgekomen. Het is nu dik een maand geleden dat ik ze heb gekocht, ga binnenkort weer eens kijken, misschien dat ik nog een leuk kleurtje heb gemist!



Het is geen geheim, ik hou van oud roze. Ik hou van de zachtheid die het uitstraalt! En English Rose is zo'n kleurtje die ik niet kan laten staan. Het kwastje is breed, lakt makkelijk en hij dekt na 2 lagen.


Dit is een foto met maar 1 laag, de dekking is goed! Nu de rest met twee lagen lak.





Dol op dit kleurtje! Zeker blij dat ik 'm heb gekocht. Op de foto's zie je dat de nagel op mijn middelvinger niet zo'n vorm heeft als de andere; ik had een scheur aan de zijkant. En anders moest ik 'm heel kort afknippen! Heb dus een klein gedeelte (niet de hele nagel) bedekt met een stukje van een theezakje en zo heeft ie nog een aantal weken verder kunnen groeien. Totdat ie echt losliet! Dus dan maar even zo ;-)
Wat vind jij van English Rose van Essence?


19 reacties:

  1. Ik hou totaal niet van roze lakken, maar deze vind ik dan weer super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kleurtje! Staat je erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je nagels echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. aparte kleur! :) en ik zag het niet van je nagels hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kleur! En zonde van je nagel zeg, maar he.. dat groeit wel weer aan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig wel ja! tis altijd even balen!

      Verwijderen
  6. wauw wat een leuke kleur! die ga ki binnekort halen haha :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful color and it's so shiny!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh mooi oud roze tintje!
    Deze ga ik denk kleven halen morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kleurtje, heb hem zelf ook. Toen ik hem zag moest ik hem meteen hebben echt een prachtige kleur roze!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****