Catrice 905 Steel My Soul

Zo jeetje, er gebeurd wat in mijn leven de laatste tijd! Heb het een stuk drukker gekregen. En, ben inmiddels een vriendje rijker en een kies minder. Gelukkig verzachtte het eerste de pijn van het tweede :-)

Volgers op Twitter hadden het al wat meegekregen, maar mijn melkkies moest er uit. Melkkies?? Ja weet het...Ik had er nog eentje. Die had het waarschijnlijk prima naar zijn zin. Nadeel is van een melkkies bij een volwassene (ik ben bijna 31 jaar) dat ze vaak vastgroeien aan het kaakbot. Dit was bij mij ook het geval. De kies zat een barst in, de boel ging ontsteken en dus moest ie getrokken worden.
En dat was een drama, wat een pijn. De tandarts kreeg 'm er niet uit en heb zo'n 20 minuten in de stoel gelegen. Door de ontsteking deed de verdoving zijn werk niet goed en na het breken van de kies en een enorm getrek en gedoe kwam ie er in stukken uit. Heb nog nooit wat aan mijn gebit gehad en dit was dus wel meteen een hele ervaring. Het heelt allemaal gelukkig goed!

Maar terug naar de nagellak, daar ben je tenslotte hier voor ;-)
Ik heb verklapt in mijn vorige artikel dat ik meer van Catrice had gekocht die hetzelfde effect hadden als Steel My Heart; een Brushed Metal Effect. Prachtig vind ik het! Deze lichtpaarse lak heeft een gouden shimmer of glittter en is vrij subtiel.


Was erg benieuwd of ik deze zo opvallend zou vinden als de donkerbruine van Catrice omdat Steel My Soul een stuk lichter is. Maar wederom verrassend en de glitter is awesome!





Wederom een mooie lak van Catrice met Brushed Metal Effect. Heeft dezelfde 'feel' als de andere lak uit het vorige artikel, ruw en heeft een matte finish.  Wat vind jij van Steel My Soul?


18 reacties:

  1. I bought some of this coll. not long ago, and I was surprised how much darker it was out of the bottle. But very nice...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is erg mooi, ik heb hem zelf ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb je ook nog anderen vd brushed metals?

      Verwijderen
  3. Rian12:53

    Ik vind hem niet zo mooi, lijkt wat siliconenachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt, omdat ie mat en ruw is!

      Verwijderen
  4. Prachtige lak heb hem zelf ook en kan echt niet stoppen om er naar te kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw, prachtig!
    ik ga deze zeker kopen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi lakje! Ook een leuk verhaal om te lezen! Veel geluk met je nieuwe vriendje, hoop dat de ontsteking snel voorbij is

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha dank je Mariska, lief van je!

      Verwijderen
  7. Reacties
    1. Absoluut, is niet echt goed te zien op de foto's jammer genoeg!

      Verwijderen
  8. ik heb m ook, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb dit kleurtje ook en ik vind hem erg leuk!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, prachtig kleurtje! Veel geluk met je vriendje :)
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind hem wel bijzonder, heel anders dan elke andere lak in mijn collectie. Ik vond alleen dat ie nogal stroperig was en niet fijn lakte.

    Groetjes, Renata

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****