Catrice 900 Steal my Heart

Ik ben onder de indruk van deze lakken! Tuurlijk kennen wij Catrice, qua uiterlijk, de leuke limited editions. Maar deze variant was nieuw voor mij, de Brushed Metal Effect. Dat vermeldde de sticker op de dop. Had er wel een beetje een idee bij wat het zou zijn, maar was verrast toen ik het resultaat zag. Jammer dat ik geen foto's in de zon heb kunnen maken, dat had goed laten zien hoe speciaal de lak is!


De lak heeft een hele mooie shimmer, al is het meer een glitter denk ik. Donkerbruin, en als je 'm aanbrengt wordt de kleur echt heel donker. De lak voelt ruw aan als hij eenmaal is gedroogd (wat ik ook vrij snel vond gaan), het lijkt en voelt wel wat als schuurpapier. Het heeft dus ook een matte finish wat ik echt bij de lak vind passen. Heel mooi herfst en winterkleurtje.

De eerste foto is met 1 laag lak.





I'm lovin' it! Gelukkig heb ik er nog twee liggen die ook ditzelfde effect hebben :-) Wat vind jij van Steel My Heart?



17 reacties:

  1. Ik vind het een supermooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een erg mooi kleurtje voor de herfst en winter! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It's beautiful, I recently bought one too - thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige lak ik kan er echt uren naar kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk om er een swatch van te zien, ik heb net 4 lakjes van deze serie gekocht...heb de grijze nu op en vind hem helemaal geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb er drie, maar nog geen vierde gezien! Toch maar weer even kijkje nemen dus...

      Verwijderen
  6. Wow wat een mooie kleur! Perfect voor de tijd van het jaar en wat nog komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kleur en jeeetje wat kan jij je nagels mooi lakken O.o
    Ik wil dat ook kunnen! (Ik oefen echt al 5 jaar haha)


    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vind dit de mooiste kleur van de nieuwe collectie

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****