Catrice 890 How I Matt Your Mother

Inmiddels heb ik begrepen dat er een stuk of vier van de Brushed Metal Effects zijn van Catrice. Drie er van heb ik in mijn bezit. Dit is een donkerpaarse, matte lak die iets anders is dan de vorige twee. Er zit geen shimmer of glitter in.


Ik ben echt dol op de Brushed Metal Effects. Zo merk ik dat je zo kunt veranderen van smaak. Matte nagellak moest ik eigenlijk niet zoveel van hebben. Die glans, dat vind ik mooi, daar blijf ik naar kijken. Maar  zo langzamerhand begon ik oog te krijgen voor matte lak. Matte topcoat gebruik ik regelmatig over een lak als ik die bijvoorbeeld een aantal dagen heb gedragen. Deze lak van Catrice heet How I Matt Your Mother and I love it!




Ook hier heb ik een leuke nail art opgemaakt die ik binnenkort online zet. Moest trouwens erg lachen om de naam...

Wat vind jij van Catrice zijn paarse, matte How I Matt Your Mother?

PS: The Daily Intake heeft een hele leuke winactie, ik doe ook mee! Neem een kijkje op: http://yourdailyintake.com/




18 reacties:

  1. It's gorgeous, I also bought this one recently!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er anders uit dan in het potje, maar hij is wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, grappige naam! Ik vind 'm mooi, maar zou hem niet zo snel kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zal hem zelf niet erg snel kopen, maar hij ziet er best mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the finish! It looks much more interesting than just regular matte :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw echt een prachtige kleur! Ik vond mat niet echt geweldig, maar het ziet er toch best mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Is dit een nieuw lakje? Ik (her)ken hem niet!
    Echt een mooi kleurtje en mooie finish.xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is wel van de nieuwe collectie ja!

      Verwijderen
  8. omgomg, die is zo moooi <3

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw prachtige kleur! deze en de andere kleur kan ik echt naar blijven kijken zo mooi zijn ze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik weet het niet, mat is echt niets voor mij denk ik :p

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze vind ik echt heel mooi! Ik vind matte lakjes echt wel wat hebben, maar weet nooit zo goed welke merken matte lakjes hebben... Welke topcoat gebruik je?

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****