Acid Wash Nail art

Het is al eventjes geleden dat ik deze, toen nog nieuwe, trend tegenkwam. Inmiddels kan je 'm overal vinden. And it's simple! Het heet Acid Wash en ik moest het ook eens proberen. Ben niet erg weg van de trend maar wilde het toch doen!


De techniek is makkelijk. Je lakt je nagels een bepaalde kleur en laat het drogen. Vervolgens doe je er een andere kleur lak overheen. Dit kun je ook makkelijk doen met meerdere verschillende kleuren.

Met een wattenstaafje en nagellakremover wrijf je als het ware over je nagellak heen. De bovenste laag haal je hiermee weg en de onderste laag, of lagen, komen tevoorschijn. Het is leuk als je de nagel er niet doorheen ziet, dus niet te veel weghalen. Ik had een bruine nagellak op toen ik dit wilde proberen en heb er met een witte lak overheen gelakt. Het resultaat is vrij "clean", als ik kijk naar andere Acid Wash nail arts dan kan het wel wat "slordiger". Lastig :-) Dit is het geworden.





Het is even wennen om op deze manier nagellak te verwijderen van je nagel om dit effect krijgen. Maar makkelijk en zo klaar! Heb jij wel eens een Acid Wash nail art gemaakt?


15 reacties:

  1. Nog nooit gedaan maar het is zo gaaf!
    Er zitten een aantal tussen die ik zeker eens wil proberen.
    Even een vraagje (Ik weet niet of je mijn mail hebt gelezen). 27 oktober word er een meeting georganiseerd in leeuwarden voor friese bloggers. Lijkt het je ook leuk om te komen. Zou je het antwoord alsjeblieft naar mijn mail adres willen sturen? MySuperSweetLife@hotmail.nl
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er ontzettend leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk gedaan :o! had er nog nooit van gehoord =)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hmm nah dont like it......
    I LOVE IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha! Well, it's your turn! :-)

      Verwijderen
  5. wat goed bedacht! ziet er super gaaf uit!
    xoxoo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties
    1. Ook maar eens proberen? Ben benieuwd!! :-)

      Verwijderen
  7. Wauw, wat leuk gedaan zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****