Swatch OPI - The Thrill Of Brazil

Zoals ik al eerder heb geschreven bij de vorige OPI lak, heb ik een abonnement van Red Magazine en daarbij was een hele mooie aanbieding. Daar hoefde ik niet lang over na te denken; een leuk magazine en OPI lakken erbij! En zo kreeg ik een leuk pakket binnen met onder andere The Thrill Of Brazil. En hoewel ik niet echt iemand ben die rood draagt was ik hier nieuwsgierig naar gezien ik de lak wat donker rood vind en de kleur is gewoon prachtig.


De eerste twee foto's zijn gemaakt na 1 laag lak aangebracht te hebben. De dekking is al vrij goed! De rest van de foto's zijn twee lagen.







Thrill of Brazil, ja als het op rood aankomt, erg mooi! Goede test voor me om te kijken hoe de kwaliteit van OPI lakken is. De glans is erg mooi, zelfs zonder topcoat. Hij bleef lang zitten en chipte niet snel. Na een aantal dagen heb ik een gouden stempel erop gedaan, het resultaat laat ik nog zien. Wat vind jij van Thrill of Brazil van OPI?


16 reacties:

  1. Wow pretty! mooie kleur rood!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem erg mooi! Zelf ben ik meer into vampy kleuren zoals donkerrood maar dit is toch ook best wel mooi. En wat heb je mooie nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kende deze kleur niet, ziet er echt prachtig uit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi, zeker op foto 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kleur! Ik hou van rood. Lekker chique!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw, dit is echt de ultieme rood! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kleur op prachtige nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi classy kleurtje zeg!
    Ik heb je trouwens de Liebster Award gegeven, moet je maar ff op me site kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een prachtige tint rood! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****