Swatch Essie- Trophy Wife

Weet niet hoe het bij jullie is maar het weer is echt niks vandaag! Het is kouder, erg bewolkt en gewoon triest... Maar tot nu toe wel steeds lekker weer gehad! Op een paar wolkbreuken en onweer na (ik zat rechtop in bed laatst) mogen we niet klagen, toch?

Vandaag even een ander merk, geen OPI (al heb ik die ook nog in petto) maar dit keer Essie.
Hoewel ik eerst niet zo heel into metallic lakken was, begin ik het nu mooi te vinden. Komt denk ik door de lakken van W7 die ik zo graag draag. Toen ontmoette ik Trophy Wife, een opvallende lak van Essie.



En wat weer een gave naam, echt leuk! Hij is nog feller dan ik had gedacht op mijn nagels, maar hij is zeker mooi.







De eerste foto is met 1 laag. De rest van de foto's met twee lagen en dat dekt de nagel prima! Was bang dat de lak ietwat streperig zou zijn wat je vaak ziet bij metallica lakken, maar vind het reuze meevallen. Denk dat netjes lakken ook wel meehelpt ;-) De kleur is intens, prachtig en de glans is erg mooi. Wat vind jij van Trophy Wife van Essie?



17 reacties:

  1. Mooie kleur! Helemaal mijn ding.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb hem ook maar draag hem eigenlijk bijna nooit.. what a shame. hij is echt mooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had ook gedacht dat 'ie donkerder van kleur zou zijn. Wat fijn dat 'ie niet streperig is! Mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een prachtige kleur is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet echt mijn kleurtje denk ik ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Best een mooi kleurtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie kleur! Maar ik ben dan ook wel echt gek op metallic kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi lakje heb hem ook ergens liggen, wie weet maar weer eens naar boven toveren haha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben eerlijk gezegd niet echt wild van dit lakje. Ik zoek het eerder bij zachtere kleuren :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De glans is inderdaad heel mooi! Ik ben er fan van :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****