Swatch Essie- All Tied Up


Waarom is Essie zo leuk, zo mooi en zo prijzig? Jammer! Gelukkig heeft Etos zo af en toe eens een leuke actie waarbij je twee euro korting krijgt en kan het dan niet laten om er toch eentje te halen. En na swatches gezien te hebben van All Tied Up moest ik kijken of ze die ook hadden.



De gouden shimmer die er in zit takes my breath away! Blijf er naar kijken... Heb wel iets met roze kleuren en dan met name oud roze, of engels roze. Prachtig! De eerste foto is met 1 laag, de rest met twee lagen All Tied Up.







Wat een heerlijk zomers kleur! Zeker blij dat ik deze heb gekocht. Wat vind jij van All Tied Up van Essie?
Fijn weekend allemaal!


14 reacties:

  1. eeg mooi kleur! kan makkelijk voor alle seizoenen vind ik :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waw prachtige kleur! Deze mooie kleur kan ook prima voor in de herfst!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toen ik dit kleurtje op mijn nagels deed werd ik echt verrast door de kleur, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weet niet of het helemaal mijn kleurtje zou zijn, maar jou staat ie erg goed! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kleur weet alleen niet of hij mij zou staan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een heel mooi en zacht kleur. Het staat je goed! Ik vraag me ook vaak af waarom die zo duur is. Ik heb er nog geen maar het staat wel op mijn verlanglijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! Ik wil al zo lang een essie lakje en deze maakt precies toch veel kans. Mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kleurtje!
    I hope you will check out my nail art blog that I've just made.
    easynailart1.blogspot.com :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een mooi kleurtje, die van Essie zijn sowieso wel heel fijn. Die blijven zo lang zitten!

    Love,

    Rowan

    www.redreidinghood.com

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****