OPI Thrill of Brazil nail art

Een van de mooiste rode lakken die ik in mijn bezit heb met een prachtige glans; Thrill of Brazil van OPI. Wilde daar graag een nail art mee maken en dan gebruik maken van mijn Konad imageplates. Het resultaat is niet helemaal mijn ding; goud op rood en de gouden lak is niet echt heel dekkend.


Ik wil nog vaker gaan experimenteren met stempelen, de vorige keer dat ik heb gestempeld vond ik mooi geworden. Maar deze gouden stempellak is niet erg dik; niet dekkend en dus is het resultaat niet heel fantastisch. Volgende keer beter, kijk maar mee...





Het had mooier geweest als de gouden lak dekkend was maar heb het toch een aantal dagen gedragen. Ik blijf fan van de Thrill Of Brazil en hoewel ik niet vaak rood draag, zal ik deze vaker dragen. Wat vinden jullie  van deze nail art?


19 reacties:

  1. Ook al is de goude lak niet zo dekkend vind ik het toch een mooie nailart, leuk gedaan:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf! Zou mooi matchen met een venetiaans masker

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het wel mooi dat de gouden lak niet zo duidelijk is, ik vind het echt heel mooi!
    x fije

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem wel wat hebben hoor, hij is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, echt super mooi!
    Liefs, Maruschka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie nail art! Heel eenvoudig maar toch wat extra's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Rian08:41

    Ik vind het mooi dat de gouden lak niet geheel dekkend is! Blijft íe nl. fijntjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. erg mooi gedaan! prachtig lakje ook <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwie, supergaaf!
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mss beter indien de gouden lak idd dekkend was maar toch ziet het er heel goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****