OPI- My Chihuahua Bites!

Felle neon kleuren zie je nu overal. Elk merk heeft wel een aantal fel gele, oranje of roze kleuren te koop. En hoewel ik daar zelf niet zo snel voor zou gaan, zat er wel zo'n kleurtje bij het geschenk van het tijdschrift Red. "My Chihuahua Bites!" is echt een felle zomerse kleur, vrolijk!


Knalroze! Daar lijken je handen nog bruiner van. De lak heeft een goede dekking, de eerste foto laat zien dat 1 laag al bijna dekkend is. De rest is met twee lagen lak.





Ik hoop dat de kleur wat goed overkomt op de foto's. Ben wel erg tevreden over de OPI lakken, al zal ik ze niet zo snel zelf kopen vanwege de prijs. Maar de kwaliteit is prima en de glans ook erg mooi bij alle lakken die ik heb van OPI. Wat vinden jullie van My Chihuahua Bites!?


16 reacties:

  1. Wat een prachtige kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, die is wel erg fel! Mooi kleurtje op zich, maar ik zou 'm zelf niet zo snel op doen. Staat je wel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw wat een mooie kleur!
    erg leuk :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kende deze nog niet mooi lakje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw prachtige rode kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi kleurtje!
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****