Nail art Manicure

Lang geleden dat ik een simpele manicure op mijn nagels heb gemaakt. Ik ga toch steeds weer voor een leuk kleurtje en een snelle, soms wat moeilijkere nail art. Toch vind ik de witte nagelranden zo mooi, zo netjes staan. Dus dit keer wat anders als anders.


Ik blijf het zeggen; de witte Safari lak is echt goed dekkend. Niet waterig en droogt snel! En daarmee heb ik de nagel randen wit gemaakt. Niet rond dit keer, maar in een soort driehoek. Verder heb ik drie andere stripers gebruikt. Dit is het resultaat!





Kan dit wel eens vaker doen. Ook heb ik van die stickers van Essence, halve maantjes die je helpen de half ronde lijn netjes te maken. Dan is dit nog net iets makkelijker. Wat vind jij van deze manicure?


20 reacties:

  1. Mooi! For some reason doet het me denken aan een luchtvaartmaatschappij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, heel erg leuk gedaan!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weer heel leuk gedaan! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel heel mooi. Ik hou zo van French manicure en deze is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow prachtig gedaan! Lekker rustig ook maar wel gewoon echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb je genomineerd voor de Liebster award!
    Voor meer informatie kun je terecht bij dit artikel:

    http://www.leviosanails.blogspot.nl/2012/09/liebster-award.html#more
    liefs Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Rian08:15

    Erg leuk! Lijkt net een mooie schaduw bij het witte.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke nailart ik had het laatst zo met zwart gedaan. Vind het zelf leuk en anders dan de ronde randen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw, heel erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, prachtig! Heel strak. Simpel maar 't staat toch chique. Hier houd ik van! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love the nail art (very original and well made) also you have beautiful hands! Your blog is lovely by the way and I am a new follower on GFC and Bloglovin! Hope you will like my blog and follow back!

    Pop Culture&Fashion Magic

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw! Supermooi gedaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****