Essence 127- I Love Bad Boys

Eindelijk heb ik een paar weken terug de nieuwe potjes van Essence in de handen gehad. Wat een mooie kleuren zitten er tussen! Ook veel hetzelfde als de vorige collectie, maar ik heb er twee gekocht die me meteen opvielen. Een daarvan is "I Love Bad Boys", een blauw/groene lak met een mooie shimmer!


Wat een heerlijk, vrolijke lak! Zoals altijd vroeg ik mij bij deze lak ook af of de shimmer wel zichtbaar zou zijn. Soms kan ik balen van een mooie lak met shimmer die vervolgens niet te zien is of alleen in de zon. Het mag van mij altijd wel zichtbaar zijn :-)
I Love Bad Boys is een prachtige lak. Kijk maar mee!






Helaas heb ik geen foto's in de zon kunnen maken, maar de shimmer is zo ook zichtbaar. Al moet je er wel iets dichter op zitten met je neus ;-) Het kwastje van de nieuwe Essence collectie is breder en lakt vele malen makkelijker! En de potjes zijn prachtig geworden, vind ze persoonlijk veel mooier dan die andere. Heb je de nieuwe kleuren van Essence nog niet gezien? Neem dan snel een kijkje!
Wat vind jij van I Love Bad Boys?


13 reacties:

  1. Mooi kleurtje! Lekker subtiel blauw :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ongelofelijk mooie blauw! Wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn kleurtje hoor :) xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kleurtje blauw van essence

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kleurtje, maar ik ben niet zo van de blauw ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amazing blue! Love the shimmer in it

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kleurtje!
    Ik volg je nu op gfc! :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****