Dag, zomer!

Even heel wat anders dan een nagel artikel. Ik ben namelijk op zoek naar een winterjas! Ik heb er wel een, maar die is oud en word steeds platter (het volume van de vulling verdwijnt) en misschien dan ook wel minder warm... De zomer heeft gedag gezegd. Het was apart weer, maar moet zeggen dat ik het best oke weer vond! Nu mogen we ons weer wapenen voor harde wind en regen...


Met natter en kouder weer wil ik het gewoonweg warm hebben op de fiets. Ik heb geen auto en dus is het onvermijdelijk om af en toe helemaal verkleumd van de fiets af te stappen. Wil dan graag een jas hebben die niet al te kort is, zodat mijn onderrug ook bedekt is en niet te korte mouwen. Ken je dat? Zie je een leuke jas, doe je je armen naar voren en dan zijn de mouwen zo kort... Op te lossen met handschoenen die ook een deel van je onderarm bedekken maar nee dank je. Liever lange mouwen!

En waar moet je kijken als je budget gebonden bent? De winterjas die ik nu heb, draag ik al twee of drie jaar en heb ik voor volgens mij 20 euro bij de Scapino gekocht. Heeft zijn werk echt prima gedaan!
Maar wil nu wel wat anders... Ik heb een aantal op een rij gezet, misschien zit er wat bij?


VILA, een van mijn favoriete merken, mag daar graag even sneupen vooral als er sale is! De blauwe jas is vergelijkbaar met wat ik nu heb, en kost 49,95. De camouflage jas, waar VILA over schrijft dat dit de nieuwe trend is kost 39,95. Hij lijkt me niet heel warm!


Deze twee lijken meer op wat ik wil! Beide van VILA en kosten 109,95 en 139,95. Wel aan de dure kant.


Vero Moda is een winkel waar ik toch geregeld slaag. Leuke prijsjes, leuke sale en leuke kleding. Ga daar zeker binnenkort kijken voor een winterjas! De eerste is mij wat te fel qua kleur maar het model vind ik wel erg leuk! Hij kost 39,95, leuk prijsje. De tweede jas vind ik ook erg mooi, al ben ik niet zo van de "bont", hij kost 109,95.


Ook beide erg leuk, vooral de eerste, die maar 34, 95 is! De tweede lijkt me heerlijk warm en kost 49,95 en is ook van Vero Moda, net als de eerste.

Bron

Bron
Bron







Voor de rest heb ik op de wat grote webwinkels gekeken en daar kwam ik ook een aantal jassen tegen die mij wel wat leken.








Heb jij al een (nieuwe) winterjas? En waar heb jij je jas gekocht? Heb jij nog tips voor mij waar ik kan gaan kijken?


11 reacties:

  1. Eigenlijk allemaal niet echt. Maar ik ben dan ook echt MEGA kieskeurig qua jassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind deze persoonlijk heel mooi: http://www.forever21.com/EU/Product/Product.aspx?BR=f21&Category=outerwear_coats_parkas&ProductID=2005757760&VariantID= , die wat voor je? en F21 heeft ook jassen die niet zo duur zyn =) ik heb een leren jasje voor de winter.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind de jas mooi (van de link die je stuurde) maar veel te dun ben ik bang! Zal ook bij F21 kijken, dank je voor de tip!

      Verwijderen
  3. Ik heb een wollen exemplaar bij de Primark gekocht. Kijk ook in de uitverkoop bij Mexx ik heb daar vorig jaar een heerlijk warme donzen vandaan. Ook mooie lengte tot op de bovenbenen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Primark is hier ver uit de buurt volgens mij! Mexx is ook wel een idee ja! Dank je!

      Verwijderen
  4. Mooie jassen! Ik heb dezelfde jas als vorig jaar, heb eigenlijk geen idee waar ik die gekocht heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk artikel. Ik ben extreem kieskeurig met winterjas

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke artikel! ik heb zo'n in de herfst :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke jassen! Ik heb nog echt geen zin in de herfst en winter haha

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****