Swatch OPI - I Have a Herring Problem

Als eerste; lieve lezers en volgers, wat een ontzettend gave reacties op mijn nail art van gister! Dat had ik niet verwacht. Elke reactie gaf me een grote glimlach en het geeft me weer motivatie om meer mooie dingen te maken. Dank aan allen! <3

Eindelijk! Een lak die ik al zo lang, zo graag wilde hebben! Elke keer als ik een swatch zag dan ging ik zoeken op internet waar ik 'm kon kopen. Ben nog bij de plaatselijke DA geweest maar daar was ie uitverkocht. En nu, door een leuke aanbieding van het tijdschrift Red heb ik 'm eindelijk in huis.


Je kent de lak vast, hij is van de Holland collectie. Een pareltje! De zilveren shimmer is zo mooi, dat geeft de lak het speciale. Oh, wat hou ik 'r van :-)






Na de eerste laag had ik niet verwacht dat de dekking bij de tweede laag zo goed zou zijn. Zonder topcoat vond ik 'm al mooi maar met een glanscoat leefde de kleur nog meer op. Zeker een kleur die ik vaker ga dragen. Wat vind jij van I have a Herring Problem?



16 reacties:

  1. Wat een supermooie lak!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie lak! Ik wist niet dat ze O.P.I. verkochten bij de DA?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De DA in mijn stad wel! Zal dus niet bij iedere DA zijn denk ik?

      Verwijderen
  3. Wauw, wat een prachtige kleur zeg! Die shimmer, perfect gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi lakje! Ik heb toen gekozen voor i don't give a rotterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love that you always shows the polish in one coat at the top. It's a great color for you, I had it, but it looked terrible on me...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze lak is super mooi. Doet me denken aan eentje die ik bezit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niet echt mijn kleur, maar eigenlij kwel mooi :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ok hon so by now i'm sweming in my on drawl hahahaha really preaty!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. yvonne20:54

    Geweldige kleur...ik heb hem zelf ook, ik hou er van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooi kleurtje is dit, ik heb hem zelf ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele chique kleur! En wat heb je mooie lange nagels, heel mooi!

    XO

    www.newfashionlifestyle.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****