Nail art Zoya Flowers

Heb je de post van gister gelezen? Waarin ik verteld over de Sneekweek en een foto van mijzelf plaatste? Bedankt voor de leuke reacties! Ben volgens mij geen volgers verloren haha. Ook heb ik je het lakje van Etos laten zien die ik echt niet mooi vind. Wel kreeg ik een goede tip van Saar van http://americole.blogspot.nl om de lak als een topcoat over een ander lak te gebruiken of het te gebruiken voor een gradient tip. Goed idee! Dan bewaar ik 'm nog even :-) De Sneekweek is voorbij, de toeristen trekken zo langzamerhand weer weg, terug naar huis. En voor mij betekend dat ook back to normal!

Tijdens een leuke actie bij Nailpolishfashion.nl heb ik een hele poos terug een mooie Zoya lak gekocht, de allereerste Zoya die ik toevoegde aan mijn vrij uitgebreide stash. Hij stond alweer eventjes op mij te wachten in mijn Ikea kastje en dus heb ik 'm weer eens gepakt. Daar wilde ik een leuke nail art op maken.





Heb wat bloemetjes gemaakt met mijn favo witte lak en wat stipjes met twee verschillende striper lakken.





Ook deze nail art is best lang blijven zitten, langer dan ik had gedacht. Vind 'm lief! Wat vind jij?


15 reacties:

****Comments with URL's will be removed! ****