Nail art Stamp on Essie

Misschien is de naam wat raar :-) Maar ik wist niet goed een andere naam te verzinnen! Ik wilde dolgraag eens dat stempelen weer proberen. Heb het eens eerder gedaan en dat vond ik best leuk. Heb twee image plates van Konad besteld op internet en ergens anders weer de stempellak. En moest toen aan de slag!


Ik zie wel foto's voorbij komen van ervaren 'kunstenaars', die zulke mooie creaties maken. Zo netjes, zo gelijk, zo clean. Kan je nu alvast verklappen dat dit niet zo is. Ondanks dat, erg tevreden over het resultaat. Vind het mooi geworden. Links: stempel lak zwart van Dashica en rechts Sew Psyched van Essie.





De "rotzooi"  :-)
Hoe vind jij het geworden? Ik ben er blij mee! Heb twee van die image plates dus heb nog veel te proberen en oefening baart kunst! Hou jij van stempelen?



21 reacties:

  1. Lovely stamping, and the colors are just right for fall (even if that could wait a bit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet zo streng voor jezelf zijn! Je stempel ziet er super uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er wel heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw dat is mooi gedaan hoor! Ik wil ook eens gaan stempelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. yvonne22:13

    Helemaal leuk...ja ik heb een aantal stempelplates van konad, ik vind het een geweldige uitvinding

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben een free hander hihi, maar stempelen doe ik ook heel graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw. Echt gewoon WAUW! :D Supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie stempel! Mooie kleuren ook. 'very classy'

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****